УАМ в обличчях: завдяки чому компанії «COME-FOR» вдалося повернути зарубіжних клієнтів,

УАМ в обличчях: завдяки чому компанії «COME-FOR» вдалося повернути зарубіжних клієнтів, які з початком війни відмовилися від її продукції, уникаючи можливих ризиків, у розповіді заступника комерційного директора із зовнішньоекономічної діяльності Артема Кудіненка.

Зазвичай, коли ми розміщуємо під цією рубрикою розповіді про тих членів УАМ, які не є безпосередніми меблевиками, але у той чи інший спосіб дотичні до меблярства, то вдаємося до розширеної презентаційної частини такої розповіді, аби ознайомити основну аудиторію з тим, чим такі колеги по Асоціації можуть бути їм цікавими й корисними, тож:

     «COME-FOR» – компанія,  яка обʼєднує фабрику з виробництва товарів для сну – надійних та комфортних  матраців, зручних подушок та ковдр, якісного домашнього текстилю, – однойменні інтернет-магазин і відомий у країні бренд, під яким ці товари виробляються й продаються. «COME-FOR» – це не тільки якість сну, а й висока культура ведення бізнесу. Індустрія товарів для сну не стоїть на місці, зʼявляються нові технології, матеріали, змінюється мода. Фахівці компанії постійно вивчають мінливий ринок, зокрема через участь у міжнародних виставках, й швидко відгукуються на його запити.  Для товарів, які виробляє компанія, безпека користування ними на першому місці, тому у виробах виключно екологічно чисті, гіпоалергенні матеріали. Така продукція конкурентна і на зарубіжних ринках, географія яких у компанії «COME-FOR» досить солідна.

      Триваюча війна – сумний і критичний період для кожного бізнесу в Україні. Тому ніяк не обминути цієї теми і в нинішніх розповідях про членів нашої асоціації, тим більше, що вони часто містять цінний досвід протистояння цьому лиху. Тож і розмова із Артемом Кудіненком розпочалася на цій печальній ноті.

      – Ми знаходимося в Харківській області, яка тривалий час була прифронтовим регіоном, але й після відтіснення ворога регулярно зазнає обстрілів, руйнувань і жертв. Тому й вимушена пауза, яку ми, як практично і всі вітчизняні виробники, взяли, тривала довше, ніж у більшості, – аж два місяці. Але й наступних два місяці були не виробничими, а розсильними, так би мовити. Відвантажували готову продукцію клієнтам, відправку якої затримав несподіваний початок війни. Ох і складною ж  була її доставка, особливо за межі країни. Логістика в перші місяці війни враз і ускладнилася, й подорожчала. Це напружувало і нас, і наших зарубіжних контрагентів.

      – Нам відомі ті складнощі. Як і те, що деякі зарубіжні клієнти наших компаній припиняли через це ділові зносини з українськими виробниками.

       – І наша компанія із числа таких. Втратили й ми на початку війни частину імпортерів нашої продукції. Деякі взагалі побоялися мати бізнесову справу з компанією країни, в якій триває війна. Для інших наша продукція з початком війни стала невигідною через логістичні незручності й подорожчання.  З часом, коли доставка товарів стабілізувалася, таких клієнтів вдалося повернути.

     –  І як ви їх переконували повернутися?

     – Загалом переконувала більшою мірою наша продукція. Її висока якість і приваблива ціна. Хоча певну роль відіграв і той факт, що власник компанії іноземець, який не забрав свої капітали з України, тим більше з такого регіону, як межуюча з Росією Слобожанщина, і продовжує виробляти  продукцію, яка їх задовольняє. Щоправда, повернення декого півтора року довелося чекати, поки вони звикалися з інфляційними негараздами в своїх країнах, бо російська війна в Україні опосередковано дістала і їх. Коли через це і їхні західні постачальники аналогічних товарів почали здорожчувати продукцію, наша знову стала конкурентною, привабливою для них.

      – До речі, про привабливу ціну. Завдяки чому вдається її утримувати і під час війни, коли, відомо, практично все в країні подорожчало?

     – Перш за все завдяки тому, що маємо замкнутий цикл виробництва основної продукції, отже не залежимо від підрядників та постачальників комплектуючих. Купуємо тільки матеріали. Незначні підвищення товарної ціни відбуваються тільки тоді, коли дорожчає валюта, бо матеріали ми переважно імпортуємо. Але для вітчизняних покупців таке здороження компенсується акційними продажами, які періодично пропонуються. Приміром, у березні з нагоди Всесвітнього дня сну знижка аж 30% на товари «COME-FOR» тривала цілий тиждень.

       Користуємося й ще одним засобом пропонувати привабливі ціни на свою продукцію – виробляти якісні товари з низькою собівартістю. Для прикладу, наша нова модель полегшеної ковдри Basic Light із силіконізованим наповнювачем. Знову ж таки, досягти в даному випадку невисокої ціни на дуже комфортний для користування в будь-яку пору року виріб нам вдалося за рахунок того, що самі здійснюємо вторинну переробку стандартного силіконізованого волокна, досягаючи різного рівня його пухнастості, аби завдяки такому наповнювачу постільний виріб мав високі експлуатаційні характеристики, досягав преміального рівня й при цьому мав достатньо помірну ціну.

     – А тепер про те, що нині українським роботодавцям особливо болить, – про працівників. Теж їхньою нестачею переймаєтеся?

      – Якраз у цьому відношенні компанія почувається непогано. Ми навіть провели кадрове скорочення у відповідності із меншими виробничими обсягами, спричиненими війною. Та й загалом у нашому регіоні, як це дивно може здатися, робочої сили вистачає. Зокрема й чоловічої, навіть попри мобілізацію.  Може, тому, що певна частина підприємств таки змушена була припинити свою діяльність, деякі перебазувалися в інші регіони, тож люди шукають роботи.

      – Будемо сподіватися, довірившись нашій армії, що вона зупинить ту навалу, яка знову загрозливо насувається з півночі, і дасть вам змогу безперебійно виробляти мирну продукцію, яка робить комфортнішим нинішнє тривожне життя українців.

Матеріали цього сайту доступні лише членам ГО “Відкритий ліс” або відвідувачам, які зробили благодійний внесок.

Благодійний внесок в розмірі 100 грн. відкриває доступ до всіх матеріалів сайту строком на 1 місяць. Розмір благодійної допомоги не лімітований.

Реквізити для надання благодійної допомоги:
ЄДРПОУ 42561431
р/р UA103052990000026005040109839 в АТ КБ «Приватбанк»,
МФО 321842

Призначення платежу:
Благодійна допомога.
+ ОБОВ`ЯЗКОВО ВКАЗУЙТЕ ВАШУ ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ 

Після отримання коштів, на вказану вами електронну адресу прийде лист з інструкціями, як користуватись сайтом. Перевіряйте папку “Спам”, іноді туди можуть потрапляти наші листи.