У 2023 році оборот у торгівлі меблями в Німеччині знизився на 3,6% до 22,6 млрд євро, незважаючи на значне зростання цін. У своєму спільному дослідженні Branchenbericht Möbel Institut für Handelsforschung (IFH Cologne) та BBE Handelsberatung (Мюнхен) очікують подальшого зниження на 2,6% цього року. До 2026 року зростання не передбачається. У 2022 році оборот німецької торгівлі меблями все ж таки збільшився майже на 10%, хоча дві третини цього зростання були пов’язані з вищими цінами. Згідно з дослідженням IFH/BBE, середня ціна на предмет меблів нині приблизно на 20% вища, ніж у 2020 році.
Минулого року 38% від загального обороту у меблевій торгівлі припало на великі мережеві магазини та 27,9% – на спеціалізовану меблеву торгівлю. Обидва канали продажу розширили свою онлайн-діяльність після коронакризи. У зв’язку зі зростанням бізнесу електронної комерції фізичних рітейлерів частка від загального обороту, що генерується онлайн, продовжила зростати в 2023 році і становила 13,7%.
П’ять груп товарів, включених у дослідження, – це меблі для вітальні, їдальні та молоді, м’які меблі, кухонні меблі, дрібні меблі, а також меблі для ванних кімнат та саду.