Фонд держмайна запустив сайт вакансій на керівні посади держпідприємств

 

Фонд державного майна в тестовому режимі запустив автоматизовану систему «‎Кадровий  резерв ФДМУ»‎ – ключовий інструмент для ефективного пошуку професійних кандидатів на керівні посади державних підприємств. Система розроблена Офісом цифрової трансформації ФДМУ в співпраці з іншими підрозділами Фонду.

Відтепер кожен громадянин України може переглянути актуальну інформацію щодо вакансій керівників компаній, які знаходяться в управлінні Фонду: http://hr.spfu.gov.ua/.

Більше того, будь-хто зможе через цю систему подати анкету кандидата в електронному вигляді. Це можливість потрапити до кадрового резерву ФДМУ та отримувати пропозиції відповідно до вказаних побажань від Фонду.

Запровадження нового механізму – це можливість підвищити ефективність та якість управління державними активами України, а також уникнути корупційних ризиків. Впровадження системи має допомогти Фонду держмайна залучити менеджерів, які відповідають сучасним викликам та гарантують стабільний розвиток і прибуток держпідприємствам.

«Наше зобов’язання перед Україною — забезпечити найкращих лідерів управління. Впевнений, що об’єктивність та прозорість у відборі кандидатів допоможуть нашим підприємствам відновити та зміцнити своє місце на ринку. Автоматизація процесу призначення та відкритий доступ до цієї інформації для громадян – унеможливлять корупційну складову. Поки система функціонує в режимі дослідно-тестової експлуатації, але надалі ми плануємо розширювати її функціонал», – зазначив Перший заступник Голови ФДМУ Денис Шугалій.

Для ФДМУ нова система «‎Кадровий резерв ФДМУ» забезпечить:

  • Ефективний відбір кандидатів. Система дозволяє провести конкурентний відбір, гарантуючи, що лише найкращі кандидати з достатнім рівнем професійних знань, досвіду та лідерських якостей будуть включені до кадрового резерву.

  • Стабільність. Маючи резерв, ФДМУ зможе швидко знайти необхідного кандидата на вакантну посаду директора. Це допоможе уникнути перерв у роботі підприємства та забезпечить їхнє стабільне функціонування.

  • Об’єктивність та прозорість. Відбір кандидатів у системі ґрунтується на об’єктивних критеріях, таких як професійність, лідерські якості, управлінський потенціал тощо. Це дозволить забезпечити прозорий та справедливий відбір кандидатів без впливу суб’єктивних факторів.

  • Автоматизацію процесів. Завдяки інтеграції з державними реєстрами первинна перевірка претендента буде відбуватися без впливу людського фактора, що унеможливить вплив на відбір. Також автоматизація дозволить у разі потреби перевірити весь процес відбору кандидата.

Матеріали цього сайту доступні лише членам ГО “Відкритий ліс” або відвідувачам, які зробили благодійний внесок.

Благодійний внесок в розмірі 100 грн. відкриває доступ до всіх матеріалів сайту строком на 1 місяць. Розмір благодійної допомоги не лімітований.

Реквізити для надання благодійної допомоги:
ЄДРПОУ 42561431
р/р UA103052990000026005040109839 в АТ КБ «Приватбанк»,
МФО 321842

Призначення платежу:
Благодійна допомога.
+ ОБОВ`ЯЗКОВО ВКАЗУЙТЕ ВАШУ ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ 

Після отримання коштів, на вказану вами електронну адресу прийде лист з інструкціями, як користуватись сайтом. Перевіряйте папку “Спам”, іноді туди можуть потрапляти наші листи.