Одним из главных недостатков лесных реформаторов времен правления Владимира Зеленского является отсутствие исторической памяти. Особенно это чувствуется по деятельности Министерства охраны окружающей среды и природных ресурсов и Гослесагентства. В этой связи, я посчитал уместным последовать примеру Владимира Маевского и опубликовать некоторые свои старые тексты, касающиеся проблем которые до сих пор не решены или решены, на мой взгляд, ошибочно. Ниже статья, сформированная на основе последней главы моего отчета “Лесная политика и стратегия Украины: оценка, проблемы и пути их решения“, выполненного в рамках проекта FLEG в 2013 году. Конечно, за прошедшие 10 лет многое сильно изменилось: обстоятельства, возможности, данные, некоторые мои взгляды, но многое осталось прежним. К осени появятся мои новые работы по развитию лесного хозяйства и лесного сектора Украины. В них будет абсолютно новая аналитика и много свежих аргументов, однако большинство стратегических проблем и предложений по их решению останутся прежними. Читайте о них уже сейчас, комментируйте, критикуйте, предлагайте свои решения. М.П.
Увійти
Нові коментарі
Advokat_Storchous (26.09 в 9:30) → "Звідки стільки песимізму щодо зміни законодавства ? Мега прогресивний законопроект,…Valeriy Podkorytov (25.09 в 22:26) → "• Лист чітко демонструє наявність ознак квазикартелю між ДПЛУ та…repair les (25.09 в 15:09) → "Торги в Сумський області проводила Ресурсна Біржа, жодного єдиного рахунку,…ivanmisko (23.09 в 16:20) → "Информативное видео ,большое спасибо !!Во время войны ,когда закрывают детские…-
Зараз на сайті
2 коментаря
ivanmisko
Чи розділити функціі мастрів :одні займаються заготівлею ,другі тільки охороною,треті лісовим господарством
ivanmisko
Більш ніж за 10 років нічого незмінилося ,тільки схеми та вартість корупційноі ренти.Реформа не розділила функціі лісовоі охорони ,новостворене підприємство націлене на економічні показники ,при цьому існує ймовірність втрати уваги до лісового господарства .Раціональніше ,якщо заготівлею деревини на рубках головного користування та суцільно санітарних рубках займалися майстри не повязані з лісовим господарством (лише заготівля ,приймання та вивезення),а інші майстри лісовим господарством.Але після реформи змінили підхід ,майстер в обході в якого проводиться заготівля безпосередньо займається повністю циклом робіт,в звязку з цим виникає багато запитань :майстер не займається лісовим господарством ,майстер не виконує своі обовязки по охороні та захисту лісу.По охороні та захисту лісу виникають питання як охороняти,і за рахунок чого? . Переважна більшість майстрів проживають в містах ,які віддалені від своіх обходів ,це унеможливлює охороняти ліс без транспортих засобів.Необхідно врахувати останнє нововедення щодо трекерів ,які лісова охорона отримала ,та інформаціі де саме знаходіться працівник,і як це в подальшому може бути використано.У випадку самовільноі рубки чи інших порушень ,хто буде нести відповідальність ,майстер ,лісничий який направив майстра на іншу роботу ,чи керівник філіі який віддав відповідний наказ на проведення тих чи інших робіт .Без вирішення таких питань в подальшому ми отримаємо відтік спеціалістів .Ще одне з питань ,через яке виникає соціальна напруга ,яка в подальшому відображається на якості робіт ,справедливе розподілення заробітноі плати ,лісова галузь специфічна і від майстра залежить не менше ніж від голови, які насадження ми матимемо у майбутньому. Все як було в одному відомстві ,так і залишилось .Яка Ваша думка стосовно:
-створення відомства на рівні КМУ, яке буде затверджувати та оцінювати вплив рішень ,наказів та інших законодавчих документів на майбутнє лісу та майбутніх поколінь ;
-виведення ДП Ліси Украіни з відомства ДАЛРУ.
Чи взагалі реально щось змінити в лісовому господарстві на краще і для лісу,і для працівників .ДЯКУЮ
Comments are closed.