За результатами рейтингу Державного агентства лісових ресурсів України лісгоспи Чернівецької області входять до трійки лідерів за темпами будівництва лісових доріг у країні. Зараз загальна протяжність мережі лісових шляхів шести підприємств становить більше 1400 км. Проте працівники лісового господарства не зупиняються на досягнутому, бо розуміють необхідність постійної роботи у цьому напрямі, повідомили БукІнфо в прес-службі Чернівецького обласного управління лісового та мисливського господарства.
18 липня 2014 року на базі ДП «Сторожинецьке лісове господарство» та ДП «Берегометське лісомисливське господарство» відбулася виїзна колегія Чернівецького обласного управління лісового та мисливського господарства, присвячена у першу чергу питанню будівництва та відновлення лісових шляхів. На ній було обговорено досягнення, завдання та перспективи розвитку лісової інфраструктури. Також було проаналізовано оперативні дані господарсько-фінансової діяльності за І півріччя 2014 року, розглянуто питання про стан охорони праці та результати проведення внутрішнього аудиту лісгоспів за минулий рік. Окрім цього, керівні працівники державних лісогосподарських підприємств на чолі із начальником Чернівецького ОУЛМГ Анатолієм Ковальським оглянули лісові дороги в Сторожинецькому, Банилівському та Мигівському лісництвах.
– Лісові дороги відіграють важливу роль у забезпеченні сталого розвитку лісового господарства, раціональному використанні ресурсного потенціалу, організації охорони і захисту лісу, – впевнений заступник начальника Чернівецького ОУЛМГ Василь Дячінський. – Підприємствами облуправління постійно проводиться робота із розширення мережі лісових доріг лісогосподарського призначення, яких з 2010 по 2014 рік збудовано майже 77 км. Цього року поставлено завдання збудувати 22 км та провести відновлення близько 47 км лісових доріг.
3 коментаря
forester18
телефонував до знайомого лісовода-ветерана , стаж роботи більше 50 років в одному із провідних лісгоспів України . За час його роботи …з початку 50 і так до кінця на його пам'яті не будували жодної лісогосподарської дороги. Країна була направлена на те щоби побудувати дороги хочаб між містами…потім селами…їх немає і до цих пір…в країні страшне бездоріжжя а лісники будують дороги в лісі…для зайців…ну не маразм…я в Германії навіть небачив спеціалізованих лісових доріг а тут убога нища Україна.Мабуть і нищі бідні і убогі від того що не можемо коштами користуватись.Німці кажуть що гроші має не той хто багато заробляє , а той хто розумно їх тратить. Убогі розумом буковинські лісники. Та Ваша Буковина в пошуках заробітку по світу розбрелася а ви дороги будуєте…для олігархів і биків різних…чому ви не даєте можливості місцевому мешканцю заробити штат розширити а ви гроші у непотрібні дороги закопуєте і розкрадаєте свою батьківщину і своїх сусідів.У вашій Коломиї дороги канадці проклали бо місцева влада не мала коштів а ви зайцям…абсурд і трагікомедія. Якби німець провірив вашу дорогу то сидіть вам довго…
Анатолий
То наша біда загальна- всі лісгоспи оті дороги в нікуди будують і мільйони закопують …Ніщо не змінилося з приходом "нових керовників" бо там грошей багато можна урвати собі в кармани от і гонять нас, як тих зайців у загоні до зубожіння, а ми бачимо те все і робимо,стиснувши зуби й кулаки…
admin
Во многих случаях, особенно в островных массивах лесостепных областей, проблема доехать до леса, значительно острее, чем проблема передвижения по лесу…
Во многих суходольных лесхозах Полесья дороги вообще не проблема, но их заставляют строить: минимизируя затраты, лесхозах прокладывают их там, где затрат на строительство меньше.
Над предприятиями Гослесагентства царит "ВСЕОБЪМЛЮЩАЯ СХЕМА", убивающая живую мысль и живое творчество в любом сегменте лесной жизни, на который упал взгляд "ВСЕВИДЯЩЕГО ОКА"…
Лесные дороги лишь один из многих примеров.
Comments are closed.