Состоялась внеочередное заседание Громадской Рады при Гослесагентстве

Думаю, что инициатором заседания был нынешний ЛДУЛ (Лучший Друг Украинских Лесоводов). Занимая практически монархическое положение в Товариществе Лесоводов и получив в кормление 23 тысячи лесных душ, добровольно повязанных с ним бухгалтерией, ЛДУЛ, узнав о проекте  постанови Кабінету Міністрів України “Про деякі питання управління об’єктами державної власності у сфері лісового господарства” не стал утруждаться игрой в демократию и ни с кем не советуясь  ещё в пятницу (1 июля) обратился к Владимиру Александровичу и Денису Анатольевичу  с чалобитной  о том «що окремими чиновниками підготовлений Проект Постанови Кабінету Міністрів про створення єдиного унітарного підприємства «Ліси України» та ліквідації державних лісогосподарських підприємств як юридичних осіб з передачею даному підприємству всіх прав і обов’язків лісогосподарських підприємств». Это для него характерно.

В пробитую им брешь ещё 1 июля успела прорваться рота депутатов с подобными предупреждениями и обращениями, но , две ведущие общественные организации лесоводов , – ГР и Просоюз не успели. Им бы перейти в условиях военного времени на единоначалие и ввести наказания плетьми, но воспитание не позволяет… Поэтому тормозят…. Пришлось организовывать внеочередные заседания и принимать коллективные решения уже сегодня -4 июля.

Представители ГО «Открытый лес» уже не первый раз согласовывают своё присутствие на заседаниях ГР. Так было и на этот раз. Мы спокойно расположились в стороне и подготовились внимательно слушать, никому не мешая и не навязывая своего мнения. Однако, на третьей-четвертой минуте нас выкинули с заседания, без всяких пояснений.  Петр воспринял это близко к сердцу и занялся другой работой, а я через 4-5 минут вернулся и прослушал заседание до конца. Оно было коротким.

Прежде чем перейти к сути заседания, хочу заметить, что оно было организовано Гослесагентством, которое и следило за составом участников. Я не думаю, что Петр Лакида давал команду отлючить нас от Z00M: он последние годы мельчает, но  до такой степени думаю опуститься не должен. Кроме того, на предыдущем заседании он сказал несколько фраз об образовании и Татьяне Кассич, под которыми я мог бы подписаться. Впрочем, тогда же он путал НДС с ОВД, так что вполне мог  оговориться.

Марчуку, зная что меня в зале нет, конечно всегда свободней рассказывать о своих многогранніх достижениях… Меня его мальчишеское хвастовство только умиляет. Помните попугая Кешу, – «Приезжаю я как-то на Таити»…» В этот раз он лишь  намекнул, как много работы им или под его руководством  сделано было по анализу разных юридических форм государственных лесных структур, но углубляться не стал. Думаю, боялся запутаться: ведь планировали и делали эту работу Сторожук и Попков. Однако, при нынешних раскладах ЛДУЛ вряд ли стал бы стал звонить в Гослесагенство с просьбой убрать с ZOOM Попкова и Бевского. А его подручной для этих дел, я что-то не заметил.

На 90%  решение было принято в Гослесагентстве и выполнено, какой-то шестеркой (надеюсь цифра это временно), отвечающей за ZOOM. Обижаться исполнителю на меня не надо, так как я понимаю. что комаду ему дала  шестерка, куда более продвинутая в своем мастерстве. Кого здесь обидели, так это Петю… Показали ему , кто заказывает музыку и определят список гостей в его ГР… Для меня ничего нового…

Теперь по сути.

Все закрутилось вокруг этого проекта.

ПРОЕКТ

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від __ _________ 2022 року №

Київ

Про деякі питання управління обєктами державної власності у сфері лісового господарства

Відповідно до статті 1 та 5 Закону України «Про управління об’єктами державної власності», пункту 3 Указу Президента від 7 червня 2021 року № 228/2021 «Про деякі заходи щодо збереження та відтворення лісів» та Державної стратегії управління лісами України до 2035 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2021 року  № 1777-р, з метою підвищення ефективності управління об'єктів державної власності лісової галузі України та створення сприятливих інвестиційних умов щодо раціонального використання лісових ресурсів Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Провести комплексну реформу щодо оптимізації структури управління і функцій субъєктів господарювання державної власності в лісовій галузі шляхом реорганізації державних унітарних комерційних підприємств, які перебувають у сфері управління Державного агентства лісових ресурсів України та утворити державне унітарне комерційне підприємство «Ліси України» (далі – ДП «Ліси України») – юридичну особу публічного права, засновану на державній власності, що входить до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів України, з подальшою корпоратизацією.

2. Державному агентству лісових ресурсів України  вжити заходів для проведення реорганізації:

утворити Комісію для організаційного забезпечення процесу утворення ДП «Ліси України» та реорганізації державних унітарних комерційних підприємств, які перебувають у сфері управління Державного агентства лісових ресурсів України (далі – Комісія);

затвердити персональний склад та організувати роботу Комісії;

розробити та затвердити статут ДП «Ліси України»;

здійснити державну реєстрацію новоствореної юридичної особи ДП «Ліси України» в установленому законом порядку;

внести відомості про утворення ДП «Ліси України» до Єдиного реєстру об'єктів державної власності;

вжити заходів щодо оптимізації структури управління і функцій суб'єктів господарювання державної власності в лісовій галузі та визначити перелік державних унітарних комерційних підприємств, які перебувають у сфері управління Державного агентства лісових ресурсів України  що  реорганізуються.

 провести інвентаризацію та оцінку активів та пасивів державних унітарних комерційних підприємств, які перебувають у сфері управління Державного агентства лісових ресурсів України;

здійснити реорганізаційні дії  щодо державних унітарних комерційних підприємств, які перебувають у сфері управління Державного агентства лісових ресурсів України в установленому законом порядку;

розробити та подати в установленому порядку Верховній Раді України проект Закону України «Про реформування державних підприємств лісової галузі та особливості управління об'єктами державної власності»;

забезпечити виконання інших завдань і заходів, передбачених законодавством.

3. Утворене ДП «Ліси України» є правонаступником майна, прав та обов'язків реорганізованих державних унітарних комерційних підприємств, які перебувають у сфері управління Державного агентства лісових ресурсів України. 

Право постійного користування земельними ділянками лісогосподарського призначення державних унітарних комерційних підприємств, які перебувають у сфері управління Державного агентства лісових  ресурсів України та реорганізуються за правонаступництвом переходить до ДП «Ліси України».

ДП “Ліси України” є правонаступником  одержаних сертифікатів введення лісового господарства PEFC та FSC державних унітарних комерційних підприємств, які перебувають у сфері управління Державного агентства лісових  ресурсів України, що реорганізуються.

ДП «Ліси України» є правонаступником договорів довгострокового та короткострокового тимчасового користування лісами, лісових сервітутів, договорів про умови ведення мисливського господарства державних унітарних комерційних підприємств, які перебувають у сфері управління Державного агентства лісових  ресурсів України, що реорганізуються.

Дія дозвільних документів на спеціальне використання лісових ресурсів та інших документів дозвільного характеру, ліцензій на ведення господарської діяльності та отриманих висновків з оцінки впливу на довкілля за правонаступництвом переходить від державних унітарних комерційних підприємств, які перебувають у сфері управління Державного агентства лісових ресурсів України що реорганізуються  до ДП «Ліси України» до закінчення строку їх дії.

Прем’єр-міністр України                                          Д. ШМИГАЛЬ

Главные тезисы выступающих:

Марчук: Мы не отказываемся от реформ, но в военное время это несвоевременно. Эту тактику он заимствовал давно… у Хаджи Нассредина…С ней можно легко прожить и заработать, но нельзя сделать ничего путного;

Петр Лакида: Суть его доводов в проекте письма. В целом он за реформу но чуть не так и позднее.

Юрий Дербаль, – это не реформа…Не хочу повторять, но выступление и исторические экскурсы Юрия были чудесными. Мы однодумцы…причем давно.

Николай Когут, – вы загубите и лесное хозяйство и деревообработку. Дорогой Николай Васильевич – “поздно пить боржом”…

Профессура НУБИП – об утрате сертификатов, кризисе торговли и.т.п.

Многие о законодательных противоречиях. Которые действительно многочисленны. Но если Вы понаблюдаете то убедитесь, что нынешней власти Украина нужна именно как не правовая страна. Иначе они её управлять не смогут. ЮБ в этом разнородном (разносбродном?) табуне. Но…Где табун, а где ЕС?

Вот Вам проект Обращения:

ПРОЕКТ ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДСЬКОЇ РАДИ

при Держлісагентстві

від 4.07.2022 р.

Громадська рада при Державному агентстві лісових ресурсів України на своєму засіданні 04.07.2022 р. розглянула і обговорила підготовлений Проєкт Постанови Кабінету Міністрів України “Про деякі питання управління об'єктами державної власності у сфері лісового господарства”, де йдеться про створення державного унітарного комерційного підприємства «Ліси України», ліквідацію державних лісогосподарських підприємств як юридичних осіб з передачею даному підприємству усіх прав і обов’язків існуючих лісогосподарських підприємств, вирішила таке:

  1. Категорично не підтримуємо проведення такої реформи під час військового стану, що матиме негативний резонанс у трудових колективах лісової галузі та у суспільстві в цілому. Адже рішення ліквідації держлісгоспів під час війни може призвести до зниження обороноздатності країни, унеможливлення забезпечення потреб оборони і населення лісоматеріалами та іншими послугами.
  2. Запропонований Проєкт постанови суперечить Державній стратегії управління лісами України до 2035 року, схваленій розпорядженням Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2021 р. № 1777-р, у розділі IV якої передбачено: «Провадження господарської діяльності у лісовій галузі постійними лісокористувачами передбачається забезпечити шляхом внесення змін до законодавства з метою запровадження ефективного управління та визначення державного суб’єкта господарювання, уповноваженого здійснювати управління державними лісогосподарськими підприємствами, з урахуванням необхідності збереження за кожним підприємством статусу юридичної особи, а також заборони їх для приватизації».
  3. Реалізація Проєкту постанови приведе до втрати одержаних сертифікатів PEFC та FSC ведення лісового господарства державних унітарних комерційних підприємств, якими вони володіли, і не передбачає правонаступництва.
  4. Проект постанови протирічить принципу децентралізації влади, який здійснюється в Україні в останні роки і потребує доопрацювання з широким обговоренням громадськості.

Чуть позже опубликуем обращение профсоюзов.

Хочу обратить Ваше внимание на пару  моментов:

–  В проекте Кабмина речь идет о едином унитарном предприятии…

– В выступлении Министра охраны окружающей среды о создании на базе лесных публичного акционерного общества…

– В принятой в декабре лесной  стратегии предусмотрено сохранение предприятий, но централизацию бизнеса…

– ЛДУЛ знает ещ’ пару форм организации…

– Мы можем добавить ещё несколько…

– ЮБ молчит, но втихаря расставляет львовских «солдатиков» по Карпатам, а хмельницких  по Подолии…

КАКАЯ РЕДКАЯ СЛАЖЕННОСТЬ И ВЗАИМОПОНИМАНИЕ В ЭТОЙ КОМАНДЕ?!

Совем забыл: Минприроде и Гослесагентству уже давно пора провести разъяснительную работу по поводу преимуществ предложеной сисстемы реформирования и доложить Кабмину. Помните протол нарады о 4.02.2022?

Ребята о какой реформе и каких реформатарах Вы говорите? Мне кажется, что это – палата № 6 и , что действительно страшно, – в прифронтовом госпитале.

М.П.

3 коментаря

  • Марчук і Кривов’язий- члени ГР ( очолює Лакида) , Кривовязий і Лакида- Члени ТЛУ ( очолює Марчук), Марчук і Лакида) – члени профспілки (очолює Кривов’язий) . А кожний діє сам по собі, за принципом “хто перший добіжить”.

  • Запропонований варіант реформування та й ще у воєнний стан по іншому як диверсією назвати не можна. Адже з початком процесу на певний час діяльність лісгоспів практично буде паралізована. На сьогодні і так всі лісгоспи Луганської , Донецької, Херсонської, майже всі- Харківської, Запорізької, Миколаївської областей не працюють і знаходяться в окупації. Дуже цікаво як автори проекту думають проводити процедуру приєднання. Запропонований варіант абсолютно не підкріплений жодними аргументами. Навіть при минулорічних процесах приєднання підприємств хоч якісь агрументи на користь такого приєднання агенством висувались.

  • Орловський Віктор

    Реорганізація, та ще й у військовий час, під час послаблення загального контролю за державною власністю, призведе до втрати авторитету лісової охорони і закономірно значних порушень як у веденні лісового господарства так і збереженні лісового фонду.
    Патріотам лісівникам необхідно звертатися до Президента про недопустимість руйнації лісової галузі
    Голова Ради ГО “Крона” 2006
    Віктор Орловський

Comments are closed.

Матеріали цього сайту доступні лише членам ГО “Відкритий ліс” або відвідувачам, які зробили благодійний внесок.

Благодійний внесок в розмірі 100 грн. відкриває доступ до всіх матеріалів сайту строком на 1 місяць. Розмір благодійної допомоги не лімітований.

Реквізити для надання благодійної допомоги:
ЄДРПОУ 42561431
р/р UA103052990000026005040109839 в АТ КБ «Приватбанк»,
МФО 321842

Призначення платежу:
Благодійна допомога.
+ ОБОВ`ЯЗКОВО ВКАЗУЙТЕ ВАШУ ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ 

Після отримання коштів, на вказану вами електронну адресу прийде лист з інструкціями, як користуватись сайтом. Перевіряйте папку “Спам”, іноді туди можуть потрапляти наші листи.