Ощущается какая-то не логичность.
Лесное начальство утверждает, что в Украине нелегальных рубок практически нет (статистика подтверждает) и одновременно инвестирует огромные средства в средства контроля… за бревнами и работниками лесхозов…. Видимому по определению мудрое руководство знает, что воруют … не бабушка с дедушкой… а лесная охрана и работники Черновицкого ОУЛМГ. Согласен и предлагаю устанавливать ЧИПЫ всем, но по принципу сверху – вниз, – первый на машину(-ы) начальника ОУЛМГ и т.д. до асфальтового катка. Почему у нас делают наоборот? И сначала трекер устанавливают на каток (Это правда: каток – дорожная техника, а это святое…).. А на нем даже за пивом надо неделю ехать…М.П.
Кожен виїзд автомобіля з гаража і кожен літр пального – усе на рахунку. Буковинські лісівники впровадили ще одне нововведення у виробничий процес, завдяки якому з максимальною точністю можуть сказати, де знаходиться їхня автомобільна техніка і скільки пального залишилося в її баці. Встановлення GPS-трекерів та датчиків контролю пального, як і електронний облік деревини, покликано зробити процес лісозаготівлі ще більш прозорим.
– Якщо постійно ведеться контроль, то люди відчувають відповідальність і не можуть дозволити собі вчинити ті чи інші зловживання, – впевнений начальник Чернівецького обласного управління лісового та мисливського господарства Ігор Чебан.
Як повідомили БукІнфо в прес-службі Чернівецького обласного управління лісового та мисливського господарства, зазначену систему GPS-моніторингу впроваджено у роботу державних підприємств «Берегометське лісомисливське господарство» та «Путильське лісове господарство». Нею обладнують лісовозну техніку, екскаватори, самоскиди та спецавтомобілі. Наразі прилади стеження встановлено на 14 одиниць автомобільної техніки у ДП «Берегометське ЛМГ» та 12 у ДП «Путильське ЛГ». Проте у лісгоспах запевняють, невдовзі обладнають ними усі автомобілі підприємств.
Уже після перших кількох місяців роботи з GPS-трекерами та датчиками контролю пального у лісогосподарських підприємствах побачили чимало переваг: менше витрат на контроль за пересуванням автомобільної техніки, менше роботи із паперами, легше планувати маршрути автомобілів та визначати необхідну кількість пального для поїздки.
БукІнфо (с)