У Черкасах обговорили проект комунікаційної стратегії Держлісагентства

Где можно познакомится с проектом стратегии?  Почему из общественных организаций в её обсуждении участвует только ТЛУ?  Как соотносятся “коммуникационная стратегия” и “практичні аспекти роботи зі ЗМІ та громадськістю”?  Посмотрел презентацию (в конце текста) и всё понял. Говорить не о чем: глупо тратить время  обсуждая “бред сивой кобылы”…  Строить коммуникации доводя до єкологов утверждения типа “старий ліс не несе жодної цінності екології”   и тут же утверждать, что “не маючи відповідних знань та навичок, можна нанести лісу шкоду і зменшити екологічну стабільність” может только дилетант международного класса. Позорище.  Может хоть выступления были приличные?  М.П.

16-17 травня у Черкасах відбулася семінар-нарада для працівників обласних управлінь лісового та мисливського господарства, лісогосподарських підприємств, відповідальних за зв’язки з громадськістю та засобами масової інформації.

DSC_0044

Під час семінар-наради обговорено проект Комунікаційної стратегії Державного агентства лісових ресурсів України.

«Якщо ми будемо сидіти в кабінетах і чекати, поки до нас прийдуть представники ОТГ – ми глибоко помиляємося. Робота з громадами – у першу чергу” – наголосив Голова Товариства лісівників України Юрій Марчук.

Завідувач сектору міжнародних відносин, науки та зав’язків із громадськістю Держлісагентства Любов Полякова презентувала проект Комунікаційної стратегії та наголосила на тому, що місія лісівників – це забезпечення суспільства ресурсами лісу при дбайливому ставленні, відновленні та догляду. На сьогодні лісівників ніхто не замінить, адже саме вони мають такий необхідний глибокий досвід у цій справі.

Комунікаційна стратегія Державного агентства лісових ресурсів України спрямована на підвищення рівня довіри до працівників лісового господарства та центрального органу виконавчої влади серед громадян України, організацій громадянського суспільства, засобів масової інформації та міжнародних аудиторій. Її впровадження стане імпульсом для подальшого розвитку Державного агентства лісових ресурсів України, налагодження взаємозв’язку,  співпраці із суспільством та зацікавленими сторонами у розвитку лісової галузі.

DSC_0284

Як йдеться у проекті стратегії, за останні 10-15 років внаслідок відсутності комунікації лісівників із суспільством, злагодженої діяльності прес-служб, збалансованих та прогресивних ключових послань, слабкої міжгалузевої взаємодії, втрачений взаємозв’язок з суспільством та його довіра на всіх рівнях до діяльності лісівників.

Завдання комунікаційної стратегії  – налагодження  діалогу між лісівниками, екологами,  деревообробниками для подолання непорозумінь, побудови  конструктивної та взаємовигідної співпраці.

Прозорість роботи збагатить присутність Державного агентства лісових ресурсів України в інформаційному просторі, забезпечить стійкий зв’язок з громадськістю та засобами масової інформації,  комунікацію інституції на міжнародному рівні.

Окрім того, доцент кафедри телебачення і радіомовлення Інституту журналістики Київського національного університету ім. Т.Шевченка Віктор Набруско розповів про виклики, загрози, перспективи в інформаційному просторі країни.

Під час виступів прес-секретаря Держлісагентства Валентина Колєчкіна та прес-секретаря Товариства лісівників України Марії Бабич обговорено практичні аспекти роботи зі ЗМІ та громадськістю.

Комунікативна стратегія – крок до об’єднання небайдужих до долі лісу

16-17 травня у Черкасах відбулася семінар-нарада прес-служби лісової галузі України. У ній взяли участь представники кожної області та поділилися особливостями організації та результатами своєї роботи із громадськістю.

   Юрій Марчук, голова Товариства лісівників України, наголосив на необхідності об’єднання зусиль лісгоспів та населення, адже ліс – це робочі місця громади, їх податки, екологічно чистий ресурс та чудова зона відпочинку, тож опікуватися ним  і захищати його потрібно разом. “Якщо ми будемо сидіти в кабінетах і чекати, поки до нас прийдуть представники ОТГ – ми глибоко помиляємося! Робота з громадами – в першу чергу!” – наголосив Голова товариства лісівників України Юрій Марчук. 

  Завідувач сектору міжнародних відносин, науки та зав’язків із громадськістю Держлісагенства Любов Полякова презентувала проект Комунікаційної стратегії та наголосила на тому, що місія лісівників – це забезпечення суспільства ресурсами лісу при дбайливому ставленні, відновленні та догляду. На сьогодні лісівників ніхто не замінить, адже саме вони мають такий необхідний глибокий досвід у цій справі.

   Комунікаційна стратегія Державного агентства лісових ресурсів України спрямована на підвищення рівня довіри до працівників лісового господарства та центрального органу виконавчої влади серед громадян України, організацій громадянського суспільства, засобів масової інформації та міжнародних аудиторій. Її впровадження стане імпульсом для подальшого розвитку Державного агентства лісових ресурсів України, налагодження взаємозв’язку,  співпраці із суспільством та зацікавленими сторонами у розвитку лісової галузі.

   Як йдеться у проекті стратегії, за останні 10-15 років внаслідок відсутності комунікації лісівників із суспільством, злагодженої діяльності прес-служб, збалансованих та прогресивних ключових послань, слабкої міжгалузевої взаємодії, втрачений взаємозв’язок з суспільством та його довіра на всіх рівнях до діяльності лісівників.

   Завдання комунікаційної стратегії  – налагодження  діалогу між лісівниками, екологами,  деревообробниками для подолання непорозумінь, побудови  конструктивної та взаємовигідної співпраці.

 Перед делегатами виступали також Валентин Колєчкін, керівник прес-служби Держлісагенства, Віктор Набруско, доцент кафедри телебачення і радіомовлення Інституту журналістики Київського національного університету імені Т. Шевченка, Марія Бабич, прес-секретар Товариства лісівників України, та всі доповіді поєднувало одне – глибоке розуміння проблем галузі та вимог, які постали перед прес-службою лісогосподарських підприємств сьогодні.

 Під час наради-семінару відбувся обмін досвідом і думками, розповідали про проблеми і досягнення в роботі  прес-служб у різних регіонах України. Особливо цікаво було почути про  досвід роботи прес-служби Волинського ОУЛМГ, яким поділилася її керівник Світлана Думська. 

  Тож у результаті обговорення Комунікативної стратегії дійшли висновку, що її впровадження стане імпульсом для подальшого розвитку та налагодження співпраці із небайдужими до долі лісу.

3 коментаря

  • forester18

    подивіться панове “ліснички”- яка стратегія боротьби з лісоворогубами в активістів з славного міста Купянськ ..вони так взялися за справу -що весь лісгосп захворів..що за напасть така напала на куп’янських воролісників дивіться у сюжеті..https://www.youtube.com/watch?v=mNCfpVXXPJc&feature=share

  • Бо “екологи” в розумінні ДАЛРУ – це активісти які виступають проти рубок, і їх вони планують переконувати що “не мають цінності”.

    А про те що “не маючи відповідних знань та навичок можна нанести шкоду лісу і зменшити екологічну стабільність держави ” я повністю згоден. Шкода що такі люди зараз керують в лісовій галузі. І прикро, що інколи директор лісгоспу чи головний лісничий ОУЛМГ розбирається менше в питаннях доцільності санітарних рубок та в цінності мертвої деревини ніж активісти, які на відміну від них, не полінувались вивчити закордонний досвід та відповідну літературу.

    • Не “ зараз керують”, а “керують”  более 10 лет, – фактически после ухода Червоного. Фамилии руководителей отрасли меняются, а уровень их  лесного профессионализма остается постоянным…в точнее постоянно нулевым….  Пустопорожние  в лесном деле  руководители ,  вынуждены опираться на свиту, которая последние 10 лет постоянна. Профессионализм  свиты , к числу которой я отношу и “хронически приближенных” консультантов, сводится к способности быстро подстраиваться под нового “клиента”,  его  желания и фантазии … Именно уровень свиты   определяет уровень управления в лесной отрасли и уровень коммуникационной стратегии, которую можно не публикуя рассылать по лесхозам, потом раздавать по лесничествам и  уже там вешать на гвоздик  в маленьких специфичных будочках в непосредственной близости от конторы…. 

Comments are closed.

Матеріали цього сайту доступні лише членам ГО “Відкритий ліс” або відвідувачам, які зробили благодійний внесок.

Благодійний внесок в розмірі 100 грн. відкриває доступ до всіх матеріалів сайту строком на 1 місяць. Розмір благодійної допомоги не лімітований.

Реквізити для надання благодійної допомоги:
ЄДРПОУ 42561431
р/р UA103052990000026005040109839 в АТ КБ «Приватбанк»,
МФО 321842

Призначення платежу:
Благодійна допомога.
+ ОБОВ`ЯЗКОВО ВКАЗУЙТЕ ВАШУ ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ 

Після отримання коштів, на вказану вами електронну адресу прийде лист з інструкціями, як користуватись сайтом. Перевіряйте папку “Спам”, іноді туди можуть потрапляти наші листи.