В конце данной статьи я привожу ссылку нана "Витяг з протоколу № 46 засідання розширеної колегії Державного комітету
лісового господарства України від 15 грудня 2010 року" посвященный работе с общественностью, который разместил сайт Волынского областного управления (Спасибо! Сайт Комитета почему-то материалы коллегий и приказы не размещает). Проделанный объем работы поражает. В прошедшем году отрасль выпустила 25 книг и 58 видеофильмов, издавала 8 собственных журналов и 21 газету, поддерживала 34 сайта. На телевидении выпущено 2731 передача, на радио -3768, в гаетах -6892, а всего в СМИ -17019. Это за не полный год. Почему же Н.Х.Шершун, на последней коллегии, оценил работу Управления науки в сфере связей с общественностью и СМИ "условной двойкой"? Как Вы думаете? М.П.Про роботу лісівників суспільство дізнається, перш за все, із засобів масової інформації. Для поширення пропаганди лісівничої галузі серед населення області, рівень популяризації роботи лісівників, екологічну просвіту громадськості Полтавське облуправління ЛМГ активно співпрацює із засобами масової інформації протягом року.
У грудні 2010 року кількість виступів у ЗМІ становить 540. Зокрема, опубліковано 216 газетних статей, зроблено 72 виступи на телебаченні та 91 виступ на радіо. В мережі Інтернет розміщено 161 повідомлення. Серед інших областей за цими показниками Полтавщина знаходиться у першій десятці, однак у теперішніх умовах така робота не є достатньою. Оскільки інші управління значно підвищили свої показники. Серед наших підприємств варто відзначити Лубенський, Новосанжарський, Миргородський лісгосп у своєчасності і повноті надання інформації. Практично всі лісгоспи систематично проводять роботу із залученням ЗМІ, проте деякі не вчасно подають, або взагалі не подають щомісячної звітної інформації – а це, звісно, негативно позначається на роботі всього управління. Власний імідж і репутація лісівничої галузі всієї області – це важлива справа, яка потребує уваги.
Найновіша інформацію про діяльність галузі знаходиться на веб-сайті ПОУЛМГ (http://upravles.com.ua/), який постійно оновлюється. На ньому висвітлюється робота лісогосподарських підприємств галузі, новини, події, заходи, усе, що пов’язано з лісовим господарством Полтавщини. Держкомлісгоспом робота сайту оцінена на «відмінно», зокрема, його інформаційне наповнення, дизайн.
Тісно налагоджена співпраця:
· з Інтернет виданнями – “Новини Полтавщини”, “Полтавщина ”, “Полтава-інфо ”, “Ехо з регіону ”, сайт Держкослісгоспу;
· періодичними виданнями “Село Полтавське ”, “Зоря Полтавщини ”, “Полтавський вісник ”, “Вечірня Полтава ”, “Базар-Медіа” та іншими, а також з районними виданнями;
· із Всеукраїнським галузевим виданням “Лісівник”
· з телеканалами “Лтава” та “Місто ”, районними телеканалами;
· обласним радіо та FM “Ваша хвиля ”, районними радіо.
Крім того, 1 раз на 3 місяці видається власна газета “Лісове та мисливське господарство Полтавщини ”, усі публікації присвячені веденню лісового господарства Полтавщини, проблемам та перспективам галузі області.
З газетою “Село Полтавське ” видано спеціальний проект присвячений акції “Майбутнє лісу у твоїх руках ” та до Дня працівника лісу. На ОД ТРК “Лтава” транслюється телепрограма “До чистих джерел ” та радіопрограма “Екосвіт”, у яких висвітлюється діяльність лісової галузі.
У напрямку інформування населення про здобутки лісівників було знято 4 відеофільми та записано 7 спеціальних радіопрограм, що транслювалися на обласному теле- та радіоканалі “Лтава”.
Керівництвом управління проведено 6 прес-конференцій та зустрічей для представників ЗМІ, головними темами яких стали: “Початок акції Майбутнє лісу у твоїх руках ” та “Підсумки ІІ етапу конкурсу на кращий малюнок і твір у рамках акції “Майбутнє лісу у твоїх руках ”, “Проведення лісокультурної кампанії 2010 року ”, “Робота лісових господарств та поводження в лісових масивах в умовах пожежонебезпечного періоду ”, “Хід виконання обласної цільової Програми комплексного розвитку лісового господарства “Ліси Полтавщини до 2015 року ”, “Організація ялинкової кампанії та охорона соснових молодняків від самовільних рубок у передноворічний період 2010 року ”. За результатами прес-конференцій у ЗМІ розміщено 78 матеріалів.
Продовжується робота популяризації галузі. На даний час в галузі діє 3 музеї лісу, 2 лісівничо-просвітницький центр, 6 лісівничо-просвітницьких стежок та маршрутів, створюються нові. Для проведення просвітницької роботи та пропаганди лісівничої професії серед школярів у 2010 році створено Шишацьке учнівське лісництво.
Витяг з протоколу № 46 засідання розширеної колегії Державного комітету лісового господарства України від 15 грудня 2010 року
читайте Здесь