Причина повеней на Закарпатті – дороги, якими техніка трелює ліс, – фахівець

Что тут возразишь? Мы сами это знаем. Но где найти деньги на строительство системы лесных дорог, так необходимых Карпатам?

Однією з основних причин повеней є численні дороги-волоки у горах, які залишає за собою техніка, яка трелює ліс.

Такий висновок власних багаторічних спостережень озвучив під час прес-конференції в Ужгороді Штефан Вальо (Словаччина), який будує гірські дороги у Словаччині та Закарпатті.

"Дощова вода по таких лісових дорогах стікає швидко донизу, не затримуючись у ґрунті, і не просочуючись у землю, — сказав Штефан Вальо. – При чому ці дороги-волоки чимраз стають глибшими. До прикладу, за кілька місяців один таки ярок, який сягає коліна, може перетворитися у яругу, яка сягатиме вже плеча. Дощова вода щоразу поглиблює такі дороги, і все швидше стрімкіше потрапляє у річки".

Вихід із ситуації фахівець бачить у рекультивації лісових доріг, оскільки не завжди є можливість для вивозу лісу застосовувати повітряно-трелювальні установки.

Штефан Вальо прибув до Ужгорода на міжнародний семінар "Захист міст та сіл Закарпаття від повеней, засух та кліматичних змін".

Матеріали цього сайту доступні лише членам ГО “Відкритий ліс” або відвідувачам, які зробили благодійний внесок.

Благодійний внесок в розмірі 100 грн. відкриває доступ до всіх матеріалів сайту строком на 1 місяць. Розмір благодійної допомоги не лімітований.

Реквізити для надання благодійної допомоги:
ЄДРПОУ 42561431
р/р UA103052990000026005040109839 в АТ КБ «Приватбанк»,
МФО 321842

Призначення платежу:
Благодійна допомога.
+ ОБОВ`ЯЗКОВО ВКАЗУЙТЕ ВАШУ ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ 

Після отримання коштів, на вказану вами електронну адресу прийде лист з інструкціями, як користуватись сайтом. Перевіряйте папку “Спам”, іноді туди можуть потрапляти наші листи.