ВР ухвалила зміни до деяких законодавчих актів з питань мисливського господарства ( и ПЗФ).

Верховна Рада України ухвалила закон "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань мисливського господарства та полювання, охорони, використання і відтворення тваринного світу". За відповідне рішення проголосували 274 депутати з 437 зареєстрованих в залі.

 Законом вносяться зміни та доповнення до Кодексу про адміністративні правопорушення, Кримінального кодексу, а також законів "Про мисливське господарство та полювання" і "Про тваринний світ". Закон спрямований на вдосконалення регулювання суспільних відносин, пов’язаних із веденням мисливського господарства та полювання, використання і відтворення тваринного світу.

Зокрема, пропонується посилити адміністративну відповідальність за порушення правил використання, утримання, придбання та збуту об’єктів тваринного або рослинного світу, передбачену Кодексом України про адміністративні правопорушення.

Відповідно до закону, "посадові особи спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань лісового і мисливського господарства та полювання, їх територіальних органів, посадові особи та єгері державних підприємств, уповноважені на охорону державного мисливського фонду, відносяться до державної лісової охорони та мають право на носіння форми встановленого зразка і вогнепальної зброї".

Стенограмма заседания ВР 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Оголошується до розгляду проект Закону про внесення змін до Закону України "Про природно-заповідний фонд України" (реєстраційний номер 2747). Доповідач – заступник голови Комітету з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Іван Олександрович Заєць.

 10:45:58

ЗАЄЦЬ І.О.

Шановні народні депутати, об’єкти природно-заповідного фонду є важливою складовою відновлювальної частини природного капіталу, яку треба захищати та розвивати. А природний капітал сьогодні є обмежуючим фактором і тому ми маємо діяти за логікою абсолютно зрозумілою. Потрібно інвестувати в природний капітал і особливо в ту відновлювальну частину, яка нам забезпечує ресурсну базу нації. Даний законопроект покращує законодавчу базу саме для такої діяльності, пропозиції обумовлені також практикою функціонування об’єктів ПЗФ, яка суттєво змінилася від часу прийняття закону „Про природно-заповідний фонд України”. Нагадаю вам, шановні народні депутати, що це було у 1993 році і за весь цей час до закону внесено лише кілька змін.

При підготовці законопроекту до другого читання до комітету надійшло 12 поправок, з них десять враховано, одна врахована частково і одна відхилена. Зупинюсь на відхиленій поправці номер два. Було запропоновано, щоб завдані внаслідок обмеження, обтяження в землекористуванні витрати відшкодувалися у термін не пізніше 6 місяців. Комітет вважає, що термін відшкодування втрат доцільно встановити в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України.

Враховані поправки носять в основному технічний характер і сприяють більш чіткому техніко-юридичному формулюванню відповідних частин законопроекту.

Головне юридичне управління Апарату Верховної Ради України завізували даний законопроект без зауважень. Тому прошу прийняти закон у другому читанні і в цілому.

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні народні депутати! Всі поправки враховані за винятком однієї – народного депутата Трофименко. Ви наполягаєте на ній? Ні.

Комітет пропонує прийняти в другому читанні і в цілому як закон. Висновок Головного юридичного управління – зауважень немає. Тому вношу на голосування пропозицію комітету щодо прийняття в другому читанні та в цілому як закон проект Закону про внесення змін до Закону України „Про природно-заповідний фонд України” (реєстраційний номер 2747). Прошу голосувати.

 10:48:28

За-333

Закон прийнято.

Оголошується до розгляду проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань мисливського господарства та полювання, охорони, використання і відтворення тваринного світу (реєстраційний номер 1154). Доповідач – голова підкомітету Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльно Юрій Володимирович Прокопчук. Будь ласка, Юрій Володимирович.

 10:49:00

ПРОКОПЧУК Ю.В.

Шановний головуючий! Шановні народні депутати! Пропонований вашій увазі законопроект номер 1154 про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань мисливського господарства та полювання, охорони і відтворення та використання тваринного світу внесений народним депутатом України Миколою Шершуном та прийнятий 2 червня 2009 року Верховною Радою України в першому читанні за основу 324 голосами. Зазначеним проектом Закону України пропонується внести зміни до Кримінального кодексу України (стаття 248), Кодексу України про адміністративні правопорушення та законів про мисливське господарство і полювання, і про тваринний світ, які спрямовані на вдосконалення законодавчої бази з питань ведення мисливського господарства, посилення відповідальності користувачів угідь за стан ведення мисливського господарства, та передбачаються збільшення розмірів штрафу за порушення правил полювання у санкціях статей: 85, 85-1, 88-1, 89, 91, 91-2, 188-5 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Стосовно громадян і посадових осіб у трикратному розмірі. Слова „від 3 до 7, від 1 до 5, від 20 до 40 замінюються на слова „від 9 до 21, від 3 до 15, від 60 до 120 відповідно, та від 90 до 150.

В процесі доопрацювання за участі фахівців у галузі мисливського господарства та полювання, тобто це представники Держкомлісгоспу України, Українського товариства мисливців та рибалок, Головного юридичного управління Апарату Верховної Ради України, а також народних депутатів України, авторів законодавчих пропозицій до тексту законопроекту.

Комітет двічі: 8 липня та 23 вересня 2009 року розглянув 122 поправки, внесених суб’єктами права законодавчої ініціативи, та врахував ті із них: 31 повністю та 20 частково і редакційно, які спрямовані на усунення певних недоречностей з тексту законопроекту, прийнятого в редакції першого читання. Це зокрема зміни до статті 248 Кримінального кодексу України, Кодексу України про адміністративні правопорушення та викладення деяких статей проекту до Закону про мисливські господарства та полювання у відповідності з уставленою практикою …..техніки.

Правки і поправки, які не стосуються або не відповідають заявленій меті предмету регулювання, відхилені комітетом. Для прикладу – це поправки номер 1, 2, 29 і так далі народних депутатів України, всіх я не буду переліковувати.

І так не враховані поправки народного депутата Шенцева номер 116 щодо викладення статті 36 Закону про мисливські господарства та полювання в новій редакції, якою пропонувалося змінити порядок спрямування коштів…

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Будь ласка, завершуйте.

 ПРОКОПЧУК Ю.В. Оскільки згідно із статтею 127 Бюджетного кодексу України виключно Законом про державний бюджет визначаються будь-які видатки держави на загальносуспільні потреби. Значить, загалом комітет згідно з висновком Комітету з питань бюджету…

 ГОЛОВУЮЧИЙ. У вас є поправка?

ПРОКОПЧУК Ю.В. Реалізація положень законопроектом матиме вплив на доходну частину бюджету збільшуючи її.

З огляду на викладене, комітет рекомендує Верховній Раді України прийняти доопрацьований комітетом законопроект номер 1154 у другому читанні та в цілому як закон. Прошу підтримати.

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги, йдемо по поправках.

Поправка номер 1. Ні, ну ми не дійдемо, зараз дійдемо до неї давайте. Поправка номер 1 Миколи Томенка.

 10:52:58

ТОМЕНКО М.В.

Шановні колеги, я в непростій ситуації, бо в мене всі три поправки пов’язані, якщо ви дозволите, то я поясню першу чому вона пов’язана з 26, з 27.

Фактично ця поправка є реакцією на звернення до мене всіх рибальських організацій, оскільки вони виходять з того, що, ну опосередковано це теж складова тваринного світу і на сьогодні рибальство потерпає від застосування передовсім так званих електроудочок, тобто ловлі з елементами електроструму. Тому я вніс, ключова поправка 27 і пов’язана з нею перша і 26, які звучать наступним чином: „Ті самі діяння, якщо вони вчинені з застосуванням вибухових, отруйних речовин електроструму або іншим способом масового знищення риби, звірів, тварин і далі пішло”. Комітет, я логіку комітету розумію, що вони вважають, що рибальство не треба тут урегульовувати, я так розумію. Тому я все-таки просив, бо ми поки дійдемо ще о цієї складової, бо тут теж всі адмінвідповідальність йде по тваринному світу. Тому я просив би і 1, і 26, і 27 підтримати і ми би підтримали, я вам скажу, я вивчив законодавство Білорусії, Росії і всіх сусідніх держав, всі протягом останніх двох-трьох років жорстко заборонили і карають за використання так званих електровудочок. Якщо ми сьогодні це не зробимо, ми скоро всі водойма у нас залишаться, тому що ми ловимо дідів, які, дідусів, які ловлять там з удочкою, а приїжджають великі начальники, які всі водойми винищують. Тому я би просив, друзі, 1, 26 і 27 поправку мою підтримати.

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Будь ласка, позиція комітету.

 ПРОКОПЧУК Ю.В. Ці поправки, а їх я можу показати тільки товщину одних поправок тут, розумієте, 122. Це ми будемо сьогодні працювати до самого вечора по одному законопроекту. Тому, звичайно, право кожного депутата, який вносив поправки, наполягати на їх врахуванні або відхиленні.

Тому, Володимире Михайловичу, я вважаю, що потрібно поставити на голосування поправки ті, хто наполягає на їх прийнятті. Тобто в даному випадку народного депутата Томенка.

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Добре. Олександр Лавринович, будь ласка.

 10:55:18

ЛАВРИНОВИЧ О.В.

Шановні колеги, тут той випадок, коли очевидно, що є певний сегмент, який не регулювався законопроектом, ухваленим в першому читанні. Але, я думаю, що в цьому залі немає людини, яка хоче підтримати тих, хто використовує вибухівку або електрострум для, так званої, полювання за рибою.

Тому я просив би підтримати поправки Миколи Володимировича Томенка, щоб ми вирішуючи питання про тваринний світ врегулювали і цю проблему.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні народні депутати…

 ПРОКОПЧУК Ю.В. І я особисто теж підтримую, прошу підтримати.

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставиться на голосування поправка номер 1 Миколи Томенка, прошу голосувати.

 10:56:07

За-305

Поправка підтримана.

Тепер, шановні колеги, ставлю на голосування поправку 26 Миколи Томенка. Прошу голосувати.

 ПРОКОПЧУК Ю.В. Прошу підтримати.

 10:56:29

За-310

Поправка підтримана.

І поправку 27 Миколи Томенка ставлю на голосування, прошу голосувати.

 10:56:48

За-323

Поправка підтримана.

Поправка номер 40 Юрія Кармазіна.

 10:56:57

КАРМАЗІН Ю.А.

Юрій Кармазін. Шановні народні депутати, ми дуже мудро поступили, що підтримали ті поправки. Я вношу поправку, яку також прошу підтримати. Частину першу статті 2, запропоновану у редакції: „мисливські тварини, що перебувають у стані природної волі, належать до природних ресурсів загального значення”, викласти у чинній редакції, такій саме: „мисливські тварини, що перебувають у стані природної волі або утримуються у напіввільних умовах, належать до природних ресурсів загальнодержавного значення”. Це буде сприяти збереженню тварин. Тому що пропонується, вдумайтесь, оте, що написано „або утримуються у напіввільних умовах” виключити. Таким чином, пропонується суттєво зменшити кількість цих тварин.

Тому я пропоную, прошу вас підтримати цю поправку і зв’язану з нею потім поправку 43, тому що це надзвичайно багато тварин, які у напіввільних умовах, які підгодовуються населенням, підгодовуються лісниками і так далі. Для чого ж ми будемо їх знищувати? Дякую.

 ПРОКОПЧУК Ю.В. Юрій Анатолійович, дійсно, є такі, як-то кажуть, моменти, коли тварин довідгодовують для того, щоб можна було видавати ліцензії, їх відстрілюють. І звісна річ, там, де іде природній відбір, тобто природне відтворення, яке з допомогою там додаткового корму і так далі – це одне. Але повірте, на Поліссі, наприклад, по ряду північних областей, там де Полісся, там сьогодні ті стада, які виходять з-під контролю, наносять величезні збитки саме сільському господарству і приватним господарствам. Тобто вони виходять з лісу і починають перемолювать всі там городи і так далі. І населення іноді навпаки звертається для того, щоб додатковий відстріл. Хоча у тих моментах, де це є, як то кажуть, і не перевищує загальної кількості тварин, відповідно це потрібно робить. Я з вами погоджуюсь.

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги… Що? Іван Заєць. Мікрофон вам? Будь ласка.

 10:59:05

ЗАЄЦЬ І.О.

Іван Заєць, Українська народна партія. Шановні народні депутати, я все-таки прошу підтримати поправку Юрія Кармазіна. Бо питання іде про те, що напіввільне утримання – це не така просто собі категорія. Уявіть собі, що у нас зараз будуть автобани, уявіть собі, що у нас є мисливські господарства. І всі ці природні середовища, де водиться звір, вони будуть звужені до дуже малих обсягів, ємкостей. І так чи інакше відносини між тваринами і людьми будуть змінюватися, і буде наближатися людина до тварини. Якщо ж ми цю частину тварин вилучаємо із загального, будемо говорити, природного надбання, ми робимо велику помилку, ми орієнтуємо не туди людей.

Тому, я думаю, що треба поправку Кармазіна прийняти, треба бачити наперед, у що це може вилитися такі обмеження.

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Шановні народні депутати, ставиться на голосування номер 40 Юрія Кармазіна.

 11:00:21

За-147

Поправка не підтримана.

Поправка 43 Юрія Кармазіна ставиться на голосування. Зніміть голосування. Мікрофон Юрія Кармазіна.

 1:00:38

КАРМАЗІН Ю.А.

Шановні народні депутати! Юрій Кармазін.

Я не знаю, чому наш великий дирижер, я не хочу називати прізвище, показав, щоб не голосували частина народних депутатів, які хочуть зберегти нашу сферу живої природи. В частині п’ятій статті 3 я пропоную редакцію: „У приватній власності юридичних, фізичних осіб можуть перебувати мисливські тварини, вилучені із природного середовища у встановленому законодавством порядку, розведені у неволі, у напіввільних умовах або набуті іншим шляхом не забороненим законодавством” викласти у такій редакції: „У приватній власності юридичних і фізичних осіб можуть перебувати окремі (наголошую на слові „окремі”) мисливські тварини, вилучені із природного середовища у встановленому законодавством порядку, розведені у неволі або набуті іншим шляхом не забороненим законодавством”.

Інакше ми просто будемо говорити, що всі вони будуть тільки у приватній власності знаходитись, а ми маємо говорити, що це …

 ПРОКОПЧУК Ю.В. Я оголошу позицію комітету, Юрій Анатолійович, я погодувався, і фракція наша голосувала за підтримку вашої поправки, але ж, власне, це є позиція комітету, де обговорювались всі, так би мовити, варіанти і всі наслідки прийняття тої чи іншої поправки тої чи іншої норми.

Але ж я погоджуюся з вами в тому, що її необхідно приймать.

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги, ставиться на голосування поправка 43, Юрія Кармазіна. 43, Юрія Кармазіна.

 1:02:29

За-142

Рішення не прийнято.

Наступні поправки, йдемо. Хто наполягає на цих поправках своїх після 43-ої? Щоб прізвища не називати. Так, не наполягають. Будемо тоді поправки Кармазіна дивитися Юрія Анатолійовича.

66-а, будь ласка. 66-а поправка. Будь ласка, мікрофон Юрія Кармазіна.

 11:02:50

КАРМАЗІН Ю.А. Юрій Кармазін.

Шановні народні депутати! Питання, як вважаєте, може то політичне буде для когось, може на виборах тигрів це і політичне питання, але я пропоную в пункті а), враховуючи, що в Україні дичини майже немає, то доцільно ввести заборону полювання на 15 років на самців та самок козулі, лані, оленів (європейського плямистого), лося, муфлона і виключити згадку про них зі статті 19. Нагадую, що в статті 19-ій там можна полювати на них з серпня по січень, а козулю – з 1 травня по грудень включно. Таким чином, ми всі їх повибиваємо, а їх уже немає, їх одиниці всього ходить! Треба я не знаю скільки, щоб ми їх знайшли.

 ПРОКОПЧУК Ю.В. Шановний Юрій Анатолійович!

 КАРМАЗІН Ю.А. Прошу проголосувати!

 ПРОКОПЧУК Ю.В. Шановні колеги! Шановний Юрій Анатолійович! Справа в тому, що, кажу, кожна поправка комітетом розглядалася. На сьогоднішній день введення заборони на 15 років – це термін дуже великий. До речі, у… якраз… я погоджуюся, щоб принаймні на пернатих на качку, на всіх перелітних, які є, яких дійсно вибили, і осушення було і призвело до значного зменшення саме цієї категорії дичини, потрібно, як мінімум, на 2 роки призупинить полювання. Не заборонить!

Що стосується оленів, які в державних… відповідно також я погоджуюся з вами, але є в окремих господарствах норми, які перевищують, саме і козулі, і особливо дикого кабана. Тому повна заборона – вона ні до чого не призведе, а призведе тільки до збільшення браконьєрства. 15 років, на моє переконання, – це дуже великий термін.

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні народні депутати, вноситься на голосування поправка номер 66 Юрія Кармазіна.

 11:05:05

За-88

Поправка не прийнята.

Йдемо далі. Поправка 91-ша. Юрій Анатолійович, наполягаєте на ній? Це на 35 сторінці.

 11:05:14

КАРМАЗІН Ю.А.

Є така ситуація. Юрій Кармазін. Шановний Володимир Михайлович, користувачі… Я пропоную частину першу статті 28, яка звучить: „Користувачі мисливських угідь забезпечують їх упорядкування протягом двох років з дня надання таких угідь у користування”, – викласти в такій редакції: „Користувачі мисливських угідь забезпечують упорядкування мисливських угідь, наданих їм у кристування”. Якщо вони вже такі угіддя отримали, то хай негайно вкладають гроші туди, а не ми кажемо, що ми… вони нахапалися, а потім через два роки вони нібито щось будуть вкладати. Ти купив – вкладай зразу. Інакше не треба кукувати. Тому поправка абсолютно слушна…

ГОЛОВУЮЧИЙ. Будь ласка, позиція комітету.

 ПРОКОПЧУК Ю.В. В комітеті, навпаки, якраз все було спрямовано на дотримання законодавства, в тому числі і при полюванні і так далі. І я абсолютно не бачу якихось там заперечень з боку вашої поправки. Чому вона була відхилена? Тому що це, скажімо так, надання самих мисливських угідь якраз має на меті в тому, що це буде і відтворення тваринного світу, і рослинного світу. Тобто людина, яка…або там група людей, яка це бере, вона вже заздалегідь планує це робити. В принципі, я не бачу заперечень для прийняття вашої поправки.

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Вноситься на голосування поправка номер 91. Прошу голосувати.

 11:07:18

За-73

(Шум у залі) Поправка не прийнята.

Наступна поправка 94. Юрій Анатолійович, наполягаєте на ній?

 11:07:27

КАРМАЗІН Ю.А.

Юрій Кармазін.

Шановні народні депутати, дуже погано, що ми побачили зараз… Вірніше, добре, що ми побачили, хто хоче скупити і нічого не робити два роки. Хай воно постоїть там, потім можемо перепродавати. А я пропонував, щоб зразу вкладали, якщо вони купують такі речі. Запропоновану частину першу статті 29 з метою охорони мисливських угідь, користувачі таких угідь утворюють єгерську службу з розрахунку не менше як один єгер на 12 тисяч гектарів мисливських угідь, з яких не більше п’ять тисяч гектарів становлять лісові угіддя, викласти в чинній редакції, яка є сьогодні. Тобто з метою охорони мисливських угідь користувачі угідь створюють єгерську службу з розрахунку не менше як один єгер на сім тисяч гектарів лісових і десять тисяч гектарів польових, чи водно-болотних мисливських угідь. Оскільки ми збільшуємо навантаження на єгерів, збільшуємо і це неправильно. Тому я не зрозумів логіку комітету. Чому він…

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Будь ласка, пропозиція, позиція комітету.

 ПРОКОПЧУК Ю.В. Шановний, шановний Юрій Анатолійович, наступна поправка 95-та – це моя поправка, народного депутата Прокопчука, яка, фактично, за текстом аналогічна вашій, тільки не на сім тисяч, а взагалі на п’ять тисяч, на п’ять тисяч, де дійсно було б збільшення контролю. І це необхідно робити. Але і моя поправка, я доповідач, вона відхилена. Но, я думаю, автор законопроекту говорить про те, що можна її врахувати, Микола Харитонович. Тому прошу зал підтримати поправку, принаймні по середині, народного депутата Кармазіна. Якщо ні, я буду наполягати на прийнятті моєї поправки.

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставлю на голосування поправку 94-ту Юрія Кармазіна. Прошу голосувати.

11:09:31

За-107

Поправка не підтримана. 95-та поправка Юрія Прокопчука. Будь ласка, Юрій Володимирович.

ПРОКОПЧУК Ю.В. Поправка, фактично, аналогічна тій, яку вносив народний депутат Кармазін. Єдина різниця у тому, що не на 7 тисяч гектарів один єгер, а на 5 тисяч. Тобто це якраз буде той необхідний контроль, який може протидіяти і браконьєрам, і іншим незаконним відстрілам дичини, тобто буде підвищувати збереження тваринного світу. Прошу підтримати поправку 95.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні народні депутати! Ставиться на голосування поправка номер 9 Юрія Прокопчука. Прошу голосувати.

ПРОКОПЧУК Ю.В. 95-та.

11:10:29

За-286

Поправка прийнята.

 ПРОКОПЧУК Ю.В. Дякую.

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Ідемо далі за поправками. Поправка 101, Юрій Анатолійович Кармазін, наполягаєте на ній? Мікрофон.

 11:10:46

КАРМАЗІН Ю.А.

Шановні народні депутати! Юрій Кармазін.

Частина перша статті 33: „Відстріл та відлов вовків, бродячих собак і котів, сірих ворон, сорок, граків здійснюється мисливцями під час полювання на інші види мисливських тварин”. Я пропоную викласти в чинній редакції: „Відстріл та відлов вовків, бродячих собак і котів, сірих ворон, сорок, граків здійснюється мисливцями за дозволом користувача мисливських угідь під час полювання на інші види мисливських тварин”. Таким чином користувач, якщо це потрібно, може сам визначитися, давати цей дозвіл чи ні і яким чином компенсувати ці дії або мисливцю, або мисливцем.

Чому я так говорю? Ну, у нас просто повідстрілюють всіх тих сорок, повідстрілюють тих всіх інших під час інших видів полювання, і все, їх не буде. Просто так, заради спортивного інтересу. Тому давайте захищати!

Ну, як „Слава Богу”? Це ж тварини, це ж тваринний світ, ми з ними зв’язані. Це – брати наші менші. Що ви таке говорите?

Ну, я прошу підтримати цю поправку. Дякую.

 ПРОКОПЧУК Ю.В. Юрій Анатолійович, в принципі… В принципі, всі, звичайно, як ви кажете, брати наші менші. Але ж я хочу сказати, що сьогодні є величезні проблеми саме з бродячими собаками, які збиваються в стаї, які сьогодні, до речі, нищать на полях молодняк зайця, інших тварин. І по суті, якщо ми заборонимо це, тобто є питання.

Я погоджуюся там, окремі птахи там, сороки. Дякую. Все, дякую, що я вас переконав.

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Юрій Анатолійович зняв свою поправку 101.

Наступна поправка Юрія Кармазіна зато є 105-та. Мікрофон, будь ласка, Юрія Кармазіна.

 11:12:38

КАРМАЗІН Ю.А.

105 поправка, шановні народні депутати, це Юрій Кармазін знову вас турбує. Запропоновану частину чотири статті 33, звучить так: „Добування вовків, лисиць, єнотовидних собак, бродячих собак і котів, сірих ворон, сорок, граків і сойок належить до службових обов’язків працівників, уповноважених здійснювати охорону мисливських угідь, і здійснюється без спеціального на те дозволу протягом” – викласти у чинній редакції, яка є зараз. А зараз написано: добування вовків, лисиць, бродячих собак і котів, сірих ворон, сорок, граків і сойок належить до службових обов’язків працівників, уповноважених здійснювати охорону мисливських угідь, і здійснюється при наявності спеціального на це дозволу місцевого органу, спеціального уповноваженого центрального органу виконавчої влади в галузі мисливського господарства та полювання протягом встановленого в ньому строку з урахуванням особливостей, що визначені частиною п’ятою цієї статті.

Що тут погано? Нормальний принцип, нормально, стаття апробована, вона працює…

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Будь ласка, позиція комітету.

 ПРОКОПЧУК Ю.В. Я хочу сказати, що позиція комітету була відхилити. Але хочу сказати взагалі. Я є мисливцем в якомусь, не пам’ятаю, якому поколінні. І для мене, наприклад, взагалі слова „добування бродячих собак і котів” воно не звучить, я б взагалі це викинув би із цього закону. добувати можна тільки те, що вважається трофеями, тобто мисливськими трофеями, або те, що носить якусь відповідну цінність.

Але так, як прописали цю норму і написали її кострубато, але, щоб не ламати весь закон, комітет запропонував відхилити ці поправки. Власне, ваше право наполягати, якщо я вас цього разу не переконав.

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Ставлю на голосування поправку номер 105 Юрія Кармазіна. Прошу голосувати.

 11:14:43

За-58

Поправка не підтримана.

Наступна поправка Юрія Кармазіна 110. Наполягаєте на ній?

 11:14:53

КАРМАЗІН Ю.А.

На 110-ій не наполягаю поправці.

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Тоді 112-та, Юрій Анатолійович?

 11:15:05

КАРМАЗІН Ю.А.

А 112-ту хочу відкоментувати. Шановні народні депутати! Пропонується частина шоста статті 33 добування мисливських тварин для наукових цілей, переселення в нові місця перебування, а також збирання пташиних яєць здійснюється протягом року за дозволами спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади в голосі охорони навколишнього природного середовища, які видаються в установленому ним порядку, викласти в такі редакції: „добування мисливських тварин для наукових цілей, переселення в нові місця перебування, а також збирання пташиних яєць здійснюється за дозволами спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у галузі охорони навколишнього природного середовища, які видаються в установленому ним порядком протягом строку встановленому в цьому дозволі”. Тобто тільки в той термін, коли налається, я конкретизую, що тільки протягом цього терміну вузького, коли написаного в дозволі, а не завжди так на завжди, як зараз записано.

Тому я пропоную покращити норму закону суттєво.

 ПРОКОПЧУК Ю.В. Юрій Анатолійович! Дякую. В принципі правильно, ви переживаєте за збереження тому що от має бути якийсь термін, а скажіть будь ласка, якщо у нас, наприклад, наукові цілі, це в тому числі контроль за перельотом, за скажімо іншими речами, розмноженням птахів, тварин, в тому числі, ми знаємо про проблему пташиного грипу, так чи ні, маються на увазі і такі речі.

Крім того, це лисиця інші тварини, які контролюються на наявність сказу, тобто якщо ми визначимо якийсь конкретний період, тоді не буде повної картини, коли потрібно буде зняти цей зріз і подивитися, що там робиться в тваринному світі. Саме із цих мотивів комітет відхилив дану поправку, хоча звичайно, ви можете наполягати.

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні народні депутати, ставиться на голосування поправка 112-та, Юрія Кармазіна.

 11:17:18

За-53

Ви не наполягаєте? 113-та своя. Ні. Йдемо далі тоді.

 ПРОКОПЧУК Ю.В. Власне тут велика кількість поправок народного депутата Шенцева.

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Так я розумію, він не наполягає на поправках своїх. Якщо наполягає, будь ласка. Так, всі інші поправки враховані. Будь ласка, рішення комітету.

 ПРОКОПЧУК Ю.В. Рішення комітету підтримати, враховуючи поправки ті, які були проголосовані. Законопроект в другому читанні та в цілому. Прошу, колеги, підтримати даний законопроект.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні народні депутати, Головне юридичне управління не має зауважень до проекту закону, підготовленому до другого читання. Комітет пропонує прийняти в другому читанні та в цілому як закон. Ставлю на голосування цю пропозицію, а саме про прийняття у другому читанні в цілому як закон Проекту Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань мисливського господарства та полювання, охорони використання, відтворення тваринного світу (реєстраційний номер 1154) з урахуванням тих поправок, які дістали позитивне рішення в Верховній Раді України. Прошу голосувати.

11:18:53

За-274

Закон прийнято.

Матеріали цього сайту доступні лише членам ГО “Відкритий ліс” або відвідувачам, які зробили благодійний внесок.

Благодійний внесок в розмірі 100 грн. відкриває доступ до всіх матеріалів сайту строком на 1 місяць. Розмір благодійної допомоги не лімітований.

Реквізити для надання благодійної допомоги:
ЄДРПОУ 42561431
р/р UA103052990000026005040109839 в АТ КБ «Приватбанк»,
МФО 321842

Призначення платежу:
Благодійна допомога.
+ ОБОВ`ЯЗКОВО ВКАЗУЙТЕ ВАШУ ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ 

Після отримання коштів, на вказану вами електронну адресу прийде лист з інструкціями, як користуватись сайтом. Перевіряйте папку “Спам”, іноді туди можуть потрапляти наші листи.