Анонс!!! Як законопроєкт «Про ринок деревини» відродить українську промисловість /10 березня о 13:30 /

10 березня о 13:30 відбудеться круглий стіл на тему: «Ukraine First: Як законопроєкт «Про ринок деревини» відродить українську промисловість».

Організатори: Платформа економічного розвитку Wood Industry UA.

Учасники

Богдан Кицак – народний депутат України, голова робочої групи економічного комітету ВРУ з реформування ринку деревини; 

Юрій Дюг – керівник економічної платформи Wood Industry UA, модератор; 

Руслан Іллічов – генеральний директор Федерації роботодавців України;

 Юрій Андріїв – координатор комітету European Business Association;

 Павло Васильєв  – голова ГС “Асоціація деревообробних підприємств України”​;

 Валентина Хистова – виконавча директорка  Асоціації “Українська асоціація меблевиків”;

 Олексій Петрашко  заступник директора Асоціації “Біржові та електронні майданчики”.

 

Коротко. Ключові гравці в галузі деревообробки закликають Верховну Раду України ухвалити в цілому законопроєкт №4197-д  «Про ринок деревини». Бізнес-спільноти зазначають, що документ за своїм змістом є євроінтеграційним та визначає правові, економічні й організаційні норми ринку деревини. Мета цих норм – регулювати продаж необроблених лісоматеріалів та паливної деревини для забезпечення потреб учасників ринку на засадах вільної та добросовісної конкуренції, а також контролювати процес сталого використання лісових ресурсів.

Формат заходу – офлайн (Зала 2) + онлайн-включення.

Журналісти зможуть поставити запитання офлайн (Зала 2).

Прохання до журналістів прибувати за пів години до заходу.

Акредитація представників медіа: anna@ukrinform.com

Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/user/UkrinformTV

Адреса Укрінформу: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 8/16.

Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.

Відео:

1 коментар

  • Законопроект Про ринок деревини № 4197-д у тій версії, що представлена на сайті не відродить, а поховає малий та середній бізнес і таким чином усуне конкурентів із сировини для великого бізнесу. Пропонована модель біржової торгівлі необробленою деревиною є порочною та шахрайською, спрямованою на отримання максимально можливого прибутку продавцем (ДПЛУ) та організатором торгів (ліцензійними біржами). Завищені ціни на деревину, що реалізується, є побічним ефектом встановленої моделі торгівлі деревиною. Тому процент виконання договорів ніколи не буде 100%. У 2021 році він становив близько 40% внаслідок ажіотажного попиту на пиломатеріали на світовому ринку у зв’язку з масовим будівництвом. Отже, збільшення виконання договорів купівлі-продажу в даний час до 80% не заслуга ліцензійних бірж, а прояв кон’юнктури ринку, яку ліцензійні біржі не враховують і обдурюють покупців своїми середньозваженими цінами, розрахованими з урахуванням законтрактованого, а чи не реально проданого товару. Тому стартові ціни завжди на 20-30% вищі реальних ринкових цін, а в ході аукціонних торгів вони стають ще вищими, особливо за участю неадекватних покупців, якими можуть бути і «заслані козачки». Продаж деревини у форматі ф’ючерсів ще більше сприяє маніпулюванню цін у бік їхнього необґрунтованого підвищення.

    Оферта – це пропозиція продажу, наприклад товарів у магазині за встановленими цінами. Якщо буде реєстр підприємств деревообробки з історією закупівлі деревини, то кожен може мати гарантований обсяг деревини по оферті, а решта обсягу на загальних підставах на аукціонах. Електронний облік деревини дозволяє це постійно контролювати. Таким чином не оферта, а біржова торгівля необробленої деревини несе корупційні ризики. Державне підприємство Лісу України як адміністратор електронного торгового майданчика обрало приватні комерційні ліцензійні біржі, які реалізують державний ресурс за своїми правилами, що дозволяють регулювати попит та пропозицію в ручному режимі та таким чином забезпечують максимально можливий прибуток для ДПЛУ.

    Оферта для малого та середнього бізнесу – це не талони на продукти, а гарантія отримання сировини за фіксованою середньозваженою ціною, яку не можуть забезпечити ліцензійні біржі, оскільки це суперечить меті отримання максимально можливого прибутку. В наявності конфлікт інтересів. З цієї причини ліцензійним біржам Законопроект № 4197-д потрібен як індульгенція. Звідси такий поспіх і черговий демарш із цією прес-конференцією. Якщо народні депутати цього не розуміють, то гріш їм ціна. Ухвалення цього Законопроекту буде маркером на чиїй службі знаходиться Верховна Рада.

    Альтернативою ліцензійним біржам може бути державний електронний торговий майданчик Прозорро.Продажі. Але вона чомусь не розглядається. Сотні мільйонів гривень потенційного прибутку віддається приватним біржам, а не державній компанії Прозорро.Продажі. Таким чином, ризики корупції злітають до небес, подібно до біржових цін на реалізовану деревину.

Comments are closed.

Матеріали цього сайту доступні лише членам ГО “Відкритий ліс” або відвідувачам, які зробили благодійний внесок.

Благодійний внесок в розмірі 100 грн. відкриває доступ до всіх матеріалів сайту строком на 1 місяць. Розмір благодійної допомоги не лімітований.

Реквізити для надання благодійної допомоги:
ЄДРПОУ 42561431
р/р UA103052990000026005040109839 в АТ КБ «Приватбанк»,
МФО 321842

Призначення платежу:
Благодійна допомога.
+ ОБОВ`ЯЗКОВО ВКАЗУЙТЕ ВАШУ ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ 

Після отримання коштів, на вказану вами електронну адресу прийде лист з інструкціями, як користуватись сайтом. Перевіряйте папку “Спам”, іноді туди можуть потрапляти наші листи.