На сайте кластера деревообработки и мебельного производства Львовской области размещены предложения адресованные Львовскому ОУЛМГ, но как мне кажется, представляющие интерес для всей СИСТЕМЫ Гослесагентства. Читайте ниже. М.П.
Відбулась нарада першого заступника голови ЛОДА Ростислава Замлинського з керівниками деревообробних підприємств та зацікавленими сторонами для визначення проблемних питань та опрацювання механізмів впровадження ефективних рішень в лісопереробній промисловості регіону.
На спільній зустрічі експерти Кластеру ДОМВ озвучили комплексну програму запровадження прозорої, дієвої та ефективної системи моніторингу лісових ресурсів, аналізу ефективності використання та управління лісовими ресурсами Львівської області. Істотними питаннями для галузі визначено створення системи моніторингу та оцінки стану лісів, лісових ресурсів та ефективності використання лісового фонду, а також питання ефективності економічного використання лісових ресурсів.
В даній програмі розвитку лісового сектору внесено пропозиції щодо інвентаризації та паспортизації лісів та мисливського тваринного фонду, розробки системи управління цільовими показниками у лісовому господарстві, лісовій промисловості та біоенергетиці, використання твердого палива для енергетичних потреб, запровадження прозорого способу формування лотів на електронні торги з продажу необробленої деревини.
За сприяння народного депутата України Остапа Єднака пропозиції також були передані на розгляд керівнику Львівського обласного управління лісового та мисливського господарства Анатолію Дейнеці.
Розвиток лісового сектора у Львівській області
Пропозиції Кластера ДОМВ (серпень 2015р.)
Програма запровадження прозорої, дієвої та ефективної системи моніторингу лісових ресурсів,
аналізу ефективності використання цих ресурсів та ефективності управління лісовими ресурсами
Львівської області. Компоненти програми:
Програма 1. Система моніторингу та оцінки ефективності.
Компонент 1. Система моніторингу стану лісів, оцінки лісових ресурсів та ефективності використання лісофонду, система моніторингу та контролю стану лісовідновлення лісокористувачами
Зведення наявних даних в ефективну публічну систему (2015 – виведення усіх даних про
стан лісів у публічний доступ – файл)
Компонент 2. Система моніторингу рубок та швидкого реагування на нелегальні або неправильні рубки
Здійснення постійного моніторингу за станом лісів (2015 – оприлюднення даних ОУЛМГ щодо стану лісів на сайті – повна інформація)
Визначення у прозорий спосіб із залученням громадськості терміну “незаконні рубки” та підписання меморандуму (2015)
Запровадження дієвої, ефективної та прозорої системи відслідковування, розслідування та покарання порушень із визначенням відповідальних на рівні ОУЛМГ (окремий розділ на сайті ОУЛМГ з переліком випадків та станом розслідування та покарання).
Компонент 3. Механізм визначення мінімальної вартості необробленої деревини
Прозорий механізм визначення кошторисної вартості лісозаготівлі (2015 – оприлюднення усіх розрахунків вартості заготівлі)
Система верифікованих даних про вартість лісозаготівлі
Компонент 4. Система моніторингу створення доданої вартості з деревини в економіці (ефективність економічного використання лісових ресурсів), система динамічної оцінки структури попиту на деревину в лісовій промисловості
Аналіз створення доданої економічної вартості та сукупного соціально-економічного впливу
(створення робочих місць) з деревини у розрізі лісового господарства, лісової промисловості
та біоенергетики (2015 – створення робочої групи та підряду дослідників для розробки
такої системи на рівні області)
Моніторинг зміни структури попиту, подання вхідної інформації для механізму торгів
деревиною (2015 – сторінка на сайті)
Програма 2. Визначення базового рівня ефективності використання лісових ресурсів.
Програма спрямована на оцифрування об’єкту управління (базовий рівень ресурсів та їх
використання).
Компонент 1. Інвентаризація та паспортизація лісів та мисливського тваринного фонду, верифікація даних
Впровадження методології паспортизації лісів (2015 – напрацювання методології – перший варіант оприлюднено);
Компонент 2. Базова оцінка використання твердого палива для енергетичних потреб
Розробка методології зведення енергетичних балансів, у т.ч. твердого біопалива, напрацювання міжвідомчих механізмів отримання необхідних даних про обсяги
використання твердого палива (2015 – розробка методології та ТЕО для одного з лісгоспів області);
Впровадження методології розрахунку енергетичних балансів по твердому біопаливу у регіоні (2015 – розробена методологія).
Компонент 3. Створення інформаційних систем управління лісовими ресурсами
Модернізація інформаційних систем ОУЛМГ, у т.ч. створення місцевої онлайн бази даних лісів, мисливського тваринного фонду, потоків деревини та створення доданої економічної вартості тощо (2015 – розроблена дорожня карта модернізації інформаційних систем);
Компонент 4. Система управління цільовими показниками у лісовому господарстві, лісовій промисловості та біоенергетиці
Розробка та впровадження системи управління – розробка, валідація, навчання персоналу ЛОУЛМГ, навчання та комунікація із заінтересованими сторонами (2015 – розробені КПЕ групою та оприлюднення для обговорення, затверджені КПЕ ОУЛМГ на 2016);
Заходи швидкої дії (quick wins)
Впровадження наступних заходів призведе до істотних позитивних зрушень у лісовій галузі регіону у короткостроковому періоді і не вимагає значного фінансування:
Пропозиція 1. Обов’язкове оприлюднення даних контрагентів, яким продається або яким експортується необроблена деревина
Розміщення на сайті ЛОУЛМГ у форматі відкритих даних (open data, можливість
завантажити для аналізу);
Пропозиція 2. Запровадження прозорого способу формування лотів на електронні торги з продажу необробленої деревини
Оприлюднення даних прогнозного споживання деревини на сайті ЛОУЛМГ;
Оприлюднення на сайті ЛОУЛМГ обґрунтування визначення кількісних та якісних характеристик лотів на торги із обов’язковим зазначенням виконавців, що працювали над визначенням лотів;
Лоти мають містити точну дату постачання деревини для контрагента (день) та точні відомості щодо місця отримання деревини;
Проведення щоквартального незалежного аналітичного огляду ефективності призначення лотів та їх використання (розробка аналітичними центрами, університетами тощо на замовлення ЛОУЛМГ) з метою оцінки ефективності продажу деревини на аукціонах (зменшення незатребуваних лотів).
Пропозиція 3. Контроль за станом та експлуатацією відходів деревини
Пошук, підготовка звіту та оприлюднення даних щодо застосування відходів деревини (вживаної деревини, тирси, кускових відходів, деревного борошна) на рівні Львівської області;
Впровадження пілотного проекту використання вживаної деревини на рівні Львівської області.
Ссылка для скачивания оригинала: