Під час робочої поїздки на Волинь голова Державного агентства лісових ресурсів України Валерій Черняков проінспектував роботу ДП «Маневицьке ЛГ». Валерій Вікторович познайомився з впровадженням електронного обліку на підприємстві, роботою нової техніки, зокрема взаємодією вантажного маніпулятора і лісовоза, доглядом за лісовими культурами та веденням мисливського господарства. Разом з начальником Волинського обласного управління лісового та мисливського господарства Василем Мазуриком та головою Маневицької райдержадміністрації Людмилою Кирдою відкрив новозбудовану лісову дорогу смт. Маневичі – Галузія.
«За два місяці силами лісогосподарства збудовано 4 км дорожнього полотна, – доповів керівництву директор ДП «Маневицьке ЛГ» Володимир Радіон. – Один кілометр нам обійшовся в 11 тис. грн, що на 5 тис. грн менше, аніж в попередні роки. Використовували власну техніку і супіщано-гравійні матеріали з місцевих кар’єрів». Ще 5 км маневицькі лісівники добудують наступного року, з’єднавши районний центр із селом, до якого раніше існували тільки об’їзні шляхи. Цього року лісівники прокладуть ще 2 км «соціальної дороги» з смт. Маневичі до хутора Лоша, де живуть пенсіонери та ветерани галузі. У планах також будівництво «болотної дороги» для вивезення лісодеревини.
Голова Державного агентства лісових ресурсів України Валерій Черняков високо оцінив якість будівництва та створення дорожньої інфраструктури. При цьому наголосив, що по Україні ця цифра може скласти до ста чи й більше км дорожнього полотна по малопрохідних лісових масивах. Будівництво доріг і надалі лишатиметься одним із пріоритетних напрямків лісової політики.
За матерiалами: www.dklg.kmu.gov.ua

1 коментар
reporter
Почему про визит главы Агентства на Волынь пишет Черкаське обласне управління лісового та мисливського господарств? Не понятно. Да ладно…
А вот несколько вопросов, по сути.
Я так понимаю, что цель ВОУЛМХ была такова – показать перед Черняковим, что сегодня лесхозы Волыни экономят. Но! И раньше лесхозы использовали «власну техніку і супіщано-гравійні матеріали з місцевих кар’єрів». Ведь так? Но сегодня, при взлете цен, удалось так сэкономить.
Тут несколько вариантов. Или директор приврал, или осознал во всеуслышание, что раньше «немного» лукавил. Зачем же так. Если мог экономить, то надо было экономить. А если, для красного словца теперь говоришь об экономии средств, то так нельзя. Скажи за счет чего вышла такая солидная экономия. Может гравий подешевел или песок взяли взаймы, или даром кто дал, или карьеры свои? Тогда они и раньше своими были. А может, технология которую сегодня используют не та? Может дорога завтра рассыплется? Вот к примеру: что такое ««болотна дорога»? Это за какой такой классификацией?
И наконец. «Голова Державного агентства лісових ресурсів України Валерій Черняков високо оцінив якість будівництва та створення дорожньої інфраструктури. При цьому наголосив, що по Україні ця цифра може скласти до ста чи й більше км дорожнього полотна по малопрохідних лісових масивах». Понимаю, времена не те. Но! В прошлом году только на Волыни было сделано больше 100 км дорожного полотна в лесополосе держлесфонда. А про Украину в целом и говорить не приходится. Если такими темпами будет двигаться «один із пріоритетних напрямків лісової політики», то что будет с остальными?
Comments are closed.