Всё хорошо, но … светофора и "зебры не хватает"… Судя по знакам и шлагбаумам первые платные дороги в Украине появятся в лесах Гослесагентства. Кстати, кто-то из посетителей сайта выслал мне рекламку шлагбаумов от Укрлесконсалтинга. Не понятно только кто их производит? Надеюсь не Клевань? М.П.
Державне агентство лісових ресурсів України вважає будівництво лісових доріг одним з пріоритетних напрямків своєї роботи.
Слід відмітити, що у 2012 році чернігівськими лісівниками було прокладено 42, 1 км лісових доріг та облаштовано "дорожнім одягом" 27,9 км.
Протягом десяти місяців нинішнього року побудувано 61,56 км земляного полотна та впорядкувано грунтово-щебіневою сумішшю 43,64 км.
Найкраще з будівництвом лісових доріг спрацював Добрянський держлісгосп, який раніше за всіх завершив свою лісову автомобільну дорогу в Добрянському лісництві. Вона з'єднує між собою великі населені пункти Добрянку та Олександрівку, а також село Актильню. Загальна протяжність цієї дороги становить 11,25 км. Інша важлива її функція – вивезення лісопродукції прямо до нижнього складу держлісгоспу.

Непогані дороги у Ніжинському, Семенівському та Холминському державних лісогосподарських підприємствах.
Варто зазначити, що лісові дороги чернігівські лісівники будують власними силами. Значну допомогу в цій роботі надають держлісгоспам два сучасні дорожньо-будівельні комплекси, які минулого року Держлісагентство України передало Чернігівському ОУЛМГ .

Ця потужна техніка знаходиться на балансі Городнянського та Холминського держлісгоспів і працює в усіх лісогосподарських підприємствах Чернігівщини ( згідно затвердженого графіка) – без вихідних, по 12 годин на добу. За зміну будується 150-200м дорожнього полотна. На обслуговуванні комплексів трудяться по два оператори – за вахтовим методом. Так у ДП "Городнянське ЛГ" працюють на цій техніці Віталій Овчар і Сергій Сучок та Олександр Колесник і Микола Орел, а в ДП "Холминське ЛГ" – Микола Остапенко і Леонід Митченок та Сергій Рубан і Володимир Марченко. Восени дорожньо-будівельний комплекс з Городні допомагав Остерському держлісгоспу, а холминці трудилися у Блешнянському лісництві Семенівського лісогосподарського підприємства.
І хоча дощовий вересень заважав будівництву лісових доріг, держлісгоспи справилися зі своїми завданнями, з максимальною віддачею використовуючи осінні дні.
