Проведено нараду для головних бухгалтерів лісогосподарських підприємств області

01.10.2013 року у приміщенні Львівського обласного управління лісового та мисливського господарства відбулась нарада для головних бухгалтерів лісогосподарських підприємств області. Нарада проходила за участі начальника управління Тирчика А.Б., начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності – головного бухгалтера управління Лесіва М.Є. та директорів державних лісогосподарських підприємств.

На нараді було обговорено основні завдання та заходи щодо запобігання порушенням та зловживанням при здійсненні касових операцій, а також операцій, пов’язаних з підзвітними сумами. Розглянуто основні види порушень, виявлених під час проведення комплексних ревізій ряду підприємств управління щодо видачі працівникам під звіт готівкових коштів на господарські потреби. До відома присутніх доведено основні нормативно-правові акти, які регламентують дотримання касової дисципліни на підприємствах державної форми власності.

Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності Лесів М.Є. звернув увагу головних бухгалтерів підприємств на необхідність посилення контролю за рухом готівкових та безготівкових грошових коштів, рухом залишків ТМЦ, забезпечення дієвого внутрішнього контролю з метою передбачення ризиків та уникнення зловживань і порушень. Лесів М.Є. рекомендував директорам та головним бухгалтерам впровадити застосування в господарській та фінансовій діяльності безготівкових розрахунків за допомогою пластикових карток.

За результатами наради узагальнено рекомендації, впровадження яких, дозволить звести до мінімуму порушення, при здійсненні касових операцій, а саме:

– відповідно обладнати приміщення каси;
– укладати договори про матеріальну відповідальність;
– проводити раптові ревізії каси;
– забезпечувати дотримання порядку витрачання готівки з виручки;
– переходити на безготівкові розрахунки, в т.ч. із штатними працівниками;
– здійснювати суворий контроль за картками та талонами на ПММ;
– мінімізувати придбання ТМЦ з під звіту;
– передбачити в посадових інструкціях відповідальність працівників за збереження документів до передачі їх в архів;
– удосконалити графік документообігу.

 

Прес-служба Львівського ОУЛМГ

1 коментар

  • День бухгалтера минув в липні, стихли гучні поздоровлення і прийшов час суворих буднів… читаючи такі прес-релізи як оцей до глубини душі боляче за колег. Невже все так погано в обліку в системі стало, невже за стільки років її існування на підприємствах не було обладнано приміщень кас, не укладалися договори матеріальної відповідальності, не проводилися раптові ревізії… і далі за текстом. Такими прес-релізами пані та панове нас з вами принижують, викривають в профнепридатності, так ми знаємо про фактичний стан речей на наших підприємствах. Можна до цього віднестися скептично і ніяк на таке не реагувати, мовчки про себе сказати, що на моєму (кожного з нас) підприємстві це все є, але прес-реліз управління розрахований не на вас, спеціалістів галузі, а на широкого читача…. То що цей читач має подумати про че як ведеться облік на підприємствах галузі, якщо там тільки тепер почали говорити про базові засади обліку грошових коштів та ТМЦ, документообігу….. так звичайно не все ідеально, не все так як хотілося б, та чи вина в тому головних бухгалтерів, чи не порушують фінансову дисципліну безпосередні керівники підприємств, інколи голосно гримаючи по столу кулаком: – Хто тут керівник???, використовуючи службове авто в неробочий час, мало не цілодобово на ньому колесити чи не по всій Україні…. а бухгалтеру думай як списати паливо, відобразити відрядження… і все таке. Тох куди поділися ті дравадні речі про електронний облік деревини…, автоматизацію обліку за допомогою 1С-Бухгалтерія…. і інші красиві речі які пани-керівники говорять непередодні професійних свят…. Абсолютно правильно, коли проводяться загальні наради бухгалтерів, економістів, лісничих… інших спеціалістів галузі, тільки хотілося б щоб вони носили не настановчий характер, а були семінарами-нарадами, їз завчасно озвученими питаннями для розгляду, щоб спеціалісти мали змогу підготувати питання які їх хвилюють, задати один одному ці питання та виробити спільні відповіді, а не варитися кожен у своїй каші… А панам-керовникам хочеться побажати:- перестаньте піаритися по кожній дрібниці, а то завтра своїм самопіаром звинуватите в профнепридатності чи не кожного працівника галузі – бо законодавчих підстав для цього  предостатньо…

Comments are closed.

Матеріали цього сайту доступні лише членам ГО “Відкритий ліс” або відвідувачам, які зробили благодійний внесок.

Благодійний внесок в розмірі 100 грн. відкриває доступ до всіх матеріалів сайту строком на 1 місяць. Розмір благодійної допомоги не лімітований.

Реквізити для надання благодійної допомоги:
ЄДРПОУ 42561431
р/р UA103052990000026005040109839 в АТ КБ «Приватбанк»,
МФО 321842

Призначення платежу:
Благодійна допомога.
+ ОБОВ`ЯЗКОВО ВКАЗУЙТЕ ВАШУ ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ 

Після отримання коштів, на вказану вами електронну адресу прийде лист з інструкціями, як користуватись сайтом. Перевіряйте папку “Спам”, іноді туди можуть потрапляти наші листи.