Ласкаво просимо в «Лісовичок»

Увидев ассортимент, местные жители повеселели… /см. фото/ Правильно… Выбор почти как в столичных заправках, но все свежее… В Тухле весь ассортимент Лесовичка, – страшный дефицит… Особенно "Утята"… Туристам, пока не ясно, как с "услугами"? Общественный туалет в Лесовичке есть? Платный? Кстати, что это за "обшарпанное" строение  в тени которого, – как "чинара под скалою" приютился модерновый Лесовичёк? Какой-то мезальянс…Может его снести, чтобы вид не портило? М.П.

20 вересня 2013 року в с.Тухля Сколівського району було проведено урочисте відкриття торгівельного павільйону «Лісовичок».

У відкритті брали участь понад шістдесят осіб, серед яких були присутні начальник Львівського обласного управління лісового та мисливського господарства Андрій Богданович Тирчик, директор ДП «Славське лісове господарство» Сергій Юрійович Кокоць, настоятель храму св.Мколая в с.Тухля отець Василь, сільський голова Ярослав Ількович Плечій та директор гімназії с.Тухля Дарія Семенівна Радевич.

Після посвячення крамниці та благословення о.Василя, усіх присутніх привітав начальник Львівського ОУЛМГ Андрій Богданович Тирчик. Він відмітив роботу директора ДП «Славське лісове господарство» Сергія Юрійовича Кокоця, який за стислі терміни збудував та відкрив «Лісовичок», та висловив сподівання, щодо популяризації лісової галузі та її продукції у населення та гостей Сколівського району.

Директор лісгоспу в свою чергу пообіцяв не зупинятись на досягнутому і збільшувати асортимент лісової продукції. Після виступів запрошених до слова – Ярослава Ільковича та Дарії Семенівни, начальник Львівського ОУЛМГ Андрій Богданович Тирчик першим побажав придбати для себе товари, одним з яких була ікона-сувенір, і таким чином зробив перший внесок до скарбнички у «Лісовичка».

Місце розташування привітного «Лісовичка» обрано не випадково, Тухля є вузловим селом, яке розташоване на шляху до гірськолижного курорту смт. Славське, тому тут завжди великий наплив гостей.

Для охочих туристів представлений широкий асортимент товарів за помірними цінами, серед яких мед та чай карпатський, гриби, варення, соки. Для бажаючих попаритись в бані, віники березові та дубові, дрова колоті. Для озеленення — в наявності садивний матеріал декоративних порід. Крім лісової продукції в наявності є також товари побутового призначення, завжди можна буде зігрітись гарячим чаєм чи кавою, тож ласкаво просимо в гості у «Лісовичок".

Володимир Леляк, інженер лісових культур ДП “Славське лісове господарство”

2 коментаря

  •    Сайти обласних управлінь майорять заголовками про відкриття чергових "лісовичків", про їх широкий асортимент "товарів", але судячи з світлин питома вага лісових товарів в асортименті магазинів дуже низька… абсолютно не хочеться ображати Лісівників, але погодтеся, що занадто вже фабрично виглядаютьсувеніри народного промислу… а більшістьсувенірних цехів, що були ранішеу відомстві канули в Лету ще всередині 90-х, а ті що вижили були віддані підприємцям в оренду чи ще там як, яскравий приклад – Рівеньська сірникова фабрика. Та все ж таки стало цікаво, і я переглянув практично всі сайти облуправлінь в пошуках прайс-листів на запропонований асортимент товару, звісно що шукай я ціни не на чай та каву… а саме на товари, які зазначені, як супутня продукція лісогосподарських підприємств. та на превеликий жаль на жодному з них, окрім одного-двох, про них трохи далі, ніяких цін – ні про посадковий матеріал, ні про товари побічного користування ( гриби, лісові збори тощо) мабуть комерційна таємниця. Із тої інформації, що була знайдена на сайтах: на одному сайлі інформація по цінових пропозиціях датована 2009 роком… і аж ніяк не відноситься до "лісовичків", на іншому теж інформація досить таки суперечлива, хоча і подається як цінова пропозиція по декоративному посодковому матеріалу у порівнянні з цінами відповідних позицій у комерційних структур ( не на користь правда останніх), що породжує ряд запитань… по-перше, дане порівняння носить досить таки рекламний характер, так як не має жодних ознак офіційного документа, ба навіть жодного напису про рівень цін – затверджених, рекомендованих ким, коли, з якої дати….. все як в рекламному ролику – з нашим товаром ви зеконимите в хх-рази…. тільки щось сумнівна та економія. Тому що взагалі система ціноутворення в системі агенства поставлена з ніг на голову.  Так, наприклад, в 2011   році  при  вступі  в дію нового податкового кодексу, згідно якого з 1-го  січня  2011  року  лісгоспи  звільнялися  від  сплати ПДВ від  реалізації   лісопродукції,  це  в  свою  чергу  мало  привести  до   зменшення   відпускних   цін  відсотків  на  10-15,  так  як товари  та   послуги   отримані   з   ПДВ   мали б   збільшити  собівартість  лісопродукції,  як  варіант  треба  було  поглиблювати  переобку, і  збільшувати   реалізацію  тієї  продукції,  ПДВ  з  якої  лісгоспом  сплачується,  відповідно  перерозприділити  затрати.  Та  ціого  не  сталося,  Агенство  порахувало, що краще залишитися на попередньому   рівні  цін…  для  споживача це не так замітно, він скільки платив  стільки  і  платитиме…  (а  фактично  на  20%  дорожче ніж у 4-му   кварталі 2010 року). З 1-го січня 2014 року ць льгота завершує свою   дію,  як  не  прикро,  але  підприємства  лісового  сектору,  із за   вказівок  зверху не скористалися цими додатковими обіговими коштами  які  у  них  зявилися  на  покращення  матеріально-технічної  бази.   Натомість  "менеджери"  від лісу це красиво обернули на свою руку –  чіповані  ялинки, електронна система, дровоколи… Тож з 1-го січня   чекаємо  на чергове "покращення" – збільшення цін як мінімум на 17% (а за останніми прогнозами (розмір ПДВ, та податку на прибуток залишиться на цьогорічному рівні), а там і чергові забаганки лісконсалтингу…. А "Лісовички"  тому яскравий приклад.

    • Большинство лесоводов, из тех с кем я общаюсь,  воспринимает Лесовички, как частный бизнес-проект отраслевых руководителей, так как сами домики изготавливаются фирмой, входящей в круг контролируемых ими деревообрабатывающих предприятий. Видимо, на детской мебели из честно приобретенной древесины, сильно не разбогатеешь.

      Всё, что касается правовой (земля, розничная торговля, общепит) и экономической стороны этого проекта, для меня остается тайной, также как и цены на продукцию. Вообще, откуда она берется? Может конфискат, типа веников и можжевеловых сувениров в Крыму? По-моему,цеха, перерабатвающие пищевую продукцию леса, остались только в Волынской области, а сувениры делают только в Миргороде. Как могут лесовички быть прибыльными, продавая декоративный посадочный материал, по ценам на 25% ниже рыночных, а также колотые дрова и веники в розницу,  мне не понятно. Вообще на какого покупателя они ориентированы?  Местным жителям их ассортимент не нужен. Проезжающим, в основном, тоже.  

      Оформление лесовичков к открытию, – это отдельная тема. Иногда мне кажется, что на эти цели начальство жертвует когда-то подаренные сувениры: у тех, кто долго работает в отрасли их много накапливается и пылится в сараях и кладовках.

      Что касается НДС, то сегодня эту проблему будут обсуждать на форуме деревообработчиков. Они уже давно и серьезно ею занимаются, так как понимают, что с 1.01.2014   Гослесагентство просто увеличит цену на древесину на внутреннем рынке и продолжит наращивать экспорт. Делается все возможное, чтобы продлить период работы без НДС на внутреннем рынке. Посмотрим, что получится.

      О ценовой политике Гослесагентства Вы написали абсолютно правильно, но не полно. Её особенности:

      • освобождение от НДС в Гослесагентстве "не заметили" и  начиная с 1-2 кварталов 2011 года начали  наращивать цену на внутреннем рынке по принципу "от достигнутого"
      • экспортные цены оставили стабильными (рост 1-2% при значительном увеличении затрат на доставку до границы), хотя за последние два года в Европе цены на древесину сильно выросли(15-20%);
      • экспортеров переформатировали и "поставили в стойло": работать с предприятиями Гослесагентства  могут только те, кто согласен с новыми "неписанными" правилами экспортной торговли
      • негласно установлен примат экспортеров (берут первыми, берут на выбор, берут дешевле, берут гарантированно) перед украинскими деревообработчиками
      Отдельная тема пересортица. За два года, как на дрожжах, вырос экспорт украинских "дров" (колоды 2-4 м, с диаметром 8-50 см), которые вывозят не только лесхозы, но и все кому не лень. Что за древесина экспортируется? Топлиные дрова для населения? Тогда почему эти дрова  покупают крупные западные перерабатывающие предприятия?  
      В ходе фьючерсных торгов тоже покупаешь"кота в мешке", так как в отрасли не единого подхода к сортиментации и ценообразованию.

Comments are closed.

Матеріали цього сайту доступні лише членам ГО “Відкритий ліс” або відвідувачам, які зробили благодійний внесок.

Благодійний внесок в розмірі 100 грн. відкриває доступ до всіх матеріалів сайту строком на 1 місяць. Розмір благодійної допомоги не лімітований.

Реквізити для надання благодійної допомоги:
ЄДРПОУ 42561431
р/р UA103052990000026005040109839 в АТ КБ «Приватбанк»,
МФО 321842

Призначення платежу:
Благодійна допомога.
+ ОБОВ`ЯЗКОВО ВКАЗУЙТЕ ВАШУ ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ 

Після отримання коштів, на вказану вами електронну адресу прийде лист з інструкціями, як користуватись сайтом. Перевіряйте папку “Спам”, іноді туди можуть потрапляти наші листи.