ЗАОЩАДЖЕНА КОПІЙКА ГРИВНЮ БЕРЕЖЕ таке основне правило діяльності підприємств Чернівецького обласного управління лісового та мисливського господарства .

Воно має кілька складових. Від ефективного використання техніки, залученої до будівництва нових лісових доріг господарського призначення, до зменшення питомих витрат на транспортування заготовленої деревини. Кожне з шести господарств управління знайшло свій важіль у важливій справі. У Сокирянському держлісгоспі від початку року три лісовози транспортують тільки короткомірні дрова. Збільшивши щільність відтак об»єм завантаження однієї машини, зменшили кількість рейсів. В результаті витрати дизпалива зменшилися майже на 35 відсотків. Ще навесні господарство за 101 тисячу гривень придбало газову установку, перевело вантажівки на газ . Нині бензин використовується тільки для запуску двигуна. Економія палива складає 37 відсотків. Зекономлені кошти пришвидчать покупку ще двох трелювальних тракторів, яких потребує господарство.
Берегометське лісомисливське господарство збільшило ефективність перевезень деревини, укомплектувавши вантажівки причепами. До кінця року підприємство планує придбати ще два автопричепи.
Сторожинецький держлісгосп поступово переорієнтувався з одного виду вантажівок на інший . ЗІЛи замінили на УРАЛи . Це майже вдвічі збільшило «порцію» деревини за один хід автівки. А ще УРАЛ «споживає» менше бензину. Тому витрати на пальне зменшилися на 20 відсотків. Закуплено гусеничний та колісний трактори. Сторожинецьке – поки що єдине господарство, яке суттєво оновило колісну трелювальну техніку.
У гірському Путильському районі головним завданням є зменшення відстані трелювання деревини, збільшення навантаження на рейс одиниці техніки. У Путильському держлісгоспі деревину здебільшого доправляють КРАЗами. Для такої машини, вважають фахівці господарства, відстань одного перевезення треба збільшити принаймні втричі, аніж є нині. В цьому – фактор економії пального. На часі – поступове оновлення трелювальної техніки. Після придбання двох повітряно-трелювальних установок настала черга нового колісного трактора.
ДП «Чернівецьке ЛГ» вишукало інщу можливість заощадити – не доправляє заготовлену деревину до залізниці, а вантажить замовникам відразу з нижніх складів.
У Хотинському держлісгоспі задоволено рахують «віддачу» кожної копійки, затраченої в попередні роки на будівництво лісових доріг – 1,6 кілометрів в урочищі Зарожанська дача і 2,6 кілометрів в урочищі Млинки Колінківецького лісництва, а також на ремонт 5 кілометрів лісової дороги в напрямку Рухотинського лісництва. Як результат середня відстань перевезення заготовленої деревини скоротилася на 10 кілометрів. З п»яти до 1,2 кілометра зменшено відстань транспортування деревини з проміжних складів. Господарство, за прикладом Сокирянського держлісгоспу, планує перейти на газове живлення вантажівок.

Прес-служба Чернівецького обласного управління лісового та мисливського господарства

Матеріали цього сайту доступні лише членам ГО “Відкритий ліс” або відвідувачам, які зробили благодійний внесок.

Благодійний внесок в розмірі 100 грн. відкриває доступ до всіх матеріалів сайту строком на 1 місяць. Розмір благодійної допомоги не лімітований.

Реквізити для надання благодійної допомоги:
ЄДРПОУ 42561431
р/р UA103052990000026005040109839 в АТ КБ «Приватбанк»,
МФО 321842

Призначення платежу:
Благодійна допомога.
+ ОБОВ`ЯЗКОВО ВКАЗУЙТЕ ВАШУ ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ 

Після отримання коштів, на вказану вами електронну адресу прийде лист з інструкціями, як користуватись сайтом. Перевіряйте папку “Спам”, іноді туди можуть потрапляти наші листи.